اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کالیفون

کالیفون، نوعی ترکیب در جوهر چاپ، فتوکپی و کاغذ چاپ لیزر، لاک الکل، چسب (انواع چسب مایع)، صابون، برش کاغذ، سودا، جوش های لحیم کاری و موم آب بندی است.از Rosin می توان به عنوان ماده لعاب در صنایع دارویی و تهیه آدامس استفاده کرد. روزین با عدد E، با شماره E915 مشخص شده است. یک گلیسرول استر مرتبط با روزین (E445) می تواند به عنوان امولسیفایر در نوشابه ها استفاده شود. در داروسازی، روزین، ماده اولیه را برای تهیه چندین دارو مانند پماد تشکیل می دهد.

در صنعت، نوعی عامل پاک کننده است که در لحیم کاری استفاده می شود. لحیم کاری سرب- قلع که معمولاً در تجهیزات الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرد، دارای 1 تا 2٪ وزنی روزین به عنوان هسته اصلی بوده و به جریان فلز مذاب کمک می کند.

در این حالت، با کاهش لایه اکسید جامد نسوز تشکیل شده، در سطح، به جریان فلز مذاب کمک کرده، ارتباط بهتری برقرار می کند و موجب می شود خواص سطح به فلز بازگردد. روزین در این حالت، اغلب به عنوان یک باقی مانده سوخته یا پاک کننده در اطراف لحیم کاری جدید مشاهده می شود.کالیفون در مقادیر کمی به پرکننده های شکاف یا ماسه سنتی اضافه می شود که در کار ساختمان سازی استفاده می شود.

روزین و مشتقات آن نیز کاربردهای دارویی گسترده ای دارند. مشتقات روزین خواص شکل گیری و پوشش دهی فیلم را باویژگی های عالی نشان می دهند. همچنین از Rosins برای فرموله کردن میکروکپسول ها و نانو ذرات استفاده شده است.

گلیسرول، سوربیتول و استرهای مانیتول روزین به عنوان پایه صمغ جویدنی برای مصارف دارویی استفاده می شوند.Rosin ماده تشکیل شده از اولئو رزین است که در گونه های مختلف کاج وجود دارد. در تجارت با عنوان ترپنتین خام شناخته می شود. جداسازی اولئو رزین به روغن های ضروری (روح تورنتین) و روزین رایج با تقطیر در مخازن مسی بزرگ انجام می شود.

اسانس در دمای بین 100 درجه سانتیگراد (212 درجه فارنهایت) و 160 درجه سانتیگراد (320 درجه فارنهایت) از بستر خارج می شود و از این طریق، روزین مایع خارج می شود که در نهایت از طریق شیر خروجی در کف خارج و تصفیه می شود.

کالیفون تولید شده از نظر رنگی، متناسب با سن درختی که از آن ترپنتین به دست آمده است؛ همچنین به میزان گرمای اعمال شده در تقطیر نیز بستگی دارد. در نهایت، ماده ای مات و تقریباً به رنگ سیاه یا قهوه ای و زرد به دست می آید که در نمای ظاهری به یک توده شیشه ای بی رنگ و تقریباً شفاف شباهت دارد. برای خرید و فروش کالیفون، گریدهای تجاری مختلف معرفی می شود.

از آنجا که روغن ترپنتین و کاج در تقطیر تولید می شوند، این امکان وجود دارد که تا حدودی با سایر محصولات تقطیر آلوده شوند. به این ترتیب لازم است عملیات جداسازی با استفاده از روش های استخراج حلال یا جداسازی فیزیکی برای آن انجام گیرد. جداسازی روغن های مخلوط با روزین معمولاً به روش جداسازی با حلال، انجام می گیرد تا محصول نهایی، خالص گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>