اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استون

استون به طور مستقیم یا غیرمستقیم از پروپیلن تولید می شود. تقریباً 83٪ استون از طریق فرآیند کومن تولید می شود؛ در نتیجه، تولید استون با تولید فنل گره خورده است. در فرآیند کومن، بنزن با پروپیلن برای تولید کومن آلکیله می شود. از طریق هوا، تولید فنل و استون اکسیداسیون انجام می گیرد. به واکنش زیر دقت کنید:

فرآیندهای دیگر شامل اکسیداسیون مستقیم پروپیلن (فرآیند Wacker-Hoechst) یا هیدراته کردن پروپیلن برای تولید 2-پروپانول است که اکسید شد آن (دهیدروژن شده) منجر به تولید نهایی استون است.خرید و فروش استون به عنوان یکی از پرکاربرد ترین حلال های شیمیایی آلی در بازارهای جهانی با رشد مثبت روبرو بوده است.

آمار در سال 2017 نشان داده است میزان صادرات جهانی این ترکیب آلی چیزی حدود 2 میلیارد دلار بوده که در این میان سهم کشورهای آسیایی و اروپایی بیشتر از همه بوده است. در سال 2010 بیشترین میزان تولید و صادرات ستون در بازارهای جهانی نزدیک به 7 میلیون تن در هر سال گزارش شده است.

از این میزان چیزی حدود 1٫5 میلیون در هر سال متعلق به کشور آمریکا می باشد.خرید و فروش استون هم در بشکه های استاندارد انجام می گیرد. در قسمت بعد با برترین صادر کنندگان و وارد کنندگان این ترکیب آلی در جهان به همراه میزان درآمد آنها آشنا می شوید.

صادرکنندگان برتر استون عبارتند از: بلژیک - لوکزامبورگ (300 میلیون دلار)، اسپانیا (246 میلیون دلار)، کره جنوبی (206 میلیون دلار)، سایر کشورهای آسیایی (169 میلیون دلار) و ایالات متحده (118 میلیون دلار). واردکنندگان برتر استون عبارتند از: چین (342 میلیون دلار)، بلژیک - لوکزامبورگ (215 میلیون دلار)، آلمان (186 میلیون دلار)، هلند (157 میلیون دلار) و ایالات متحده (122 میلیون دلار).

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>