اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فتالیک

گرد و غبار انیدرید فتالیک محرک دستگاه تنفسی، پوست و چشم ها بوده و خاصیت حساسیت زایی دارد. البته این اثرات کوتاه مدت بوده و با مراجعه به پزشک رفع خواهد شد.

اثرات مزمن و طولانی مدت در کارگرانی که به طور دائم در معرض انیدرید فتالیک هستند مشاهده می شود. از جمله این عوارض می توان به بیماری های ملتحمه، رینیت، رینوکونژکتیویت، برونشیت و تحریک پوست و غشاهای مخاطی دستگاه تنفسی اشاره کرد.

مطالعات بالینی بر روی حیوانات نشان می دهد که مواجهه مزمن با بخار انیدرید فتالیک باعث تراکم، تحریک و آسیب به سلول های ریه خواهد شد.تا کنون هیچ مطالعه ای در رابطه با اثرات انیدرید فتالیک در تولید مثل، رشد و یا سرطان زایی در انسان انجام نشده است.

سلامتی (رنگ آبی)

درجه 3: یعنی یک تماس کوچک می تواند باعث آسیب جدی کوتاه مدت یا جراحت های معمولی و خطرناک شود.مانند گاز کلر و هیدروژن مایع و اسید سولفوریک و کلسیم هیپوکلریت و هگزافلوئورسیلیسیک اسید

آتش گیری (رنگ قرمز)

درجه 1: یعنی برای سوختن باید با دقت حرارت داده شود، مانند روغن سویا و آمونیاک و گلیسیرین.دمای احتراق این دسته از مواد بالای 93 درجه سانتیگراد معادل 200 درجه فارنهایت است.

واکنش پذیری (رنگ زرد)

درجه 0: یعنی این ماده حتی در تماس با آتش پایدار است. این ماده با آب نیز واکنش نمی دهد. مانند هلیم و گاز نیتروژنانیدرید فتالیک در بخش سفید رنگ لوزی آتش فاقد نماد ویژه است.

انیدرید فتالیک به صورت کیلویی و کیسه ای فروخته می شود. این ماده از کیلویی 30 هزار تومان به بالا در بازار موجود است. اما برای خرید آن از برخی فروشندگان محدودیت دارید؛ چرا که انیدرید فتالیک گاهی کمتر از 1000 کیلوگرم فروخته نمی شود. برخی دیگر از فروشندگان حداقل میزان سفارش را ده کیلوگرم اعلام کرده اند. علت این امر عدم وجود صرفه اقتصادی از فروش کم آن برای فروشندگان است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>