اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هپتان

نرمال هپتان به عنوان یک ماده خام برای تولید انواع خاصی از ترکیبات آلی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، از آن به عنوان یک استاندارد اولیه در تعیین خاصیت انفجاری سوخت استفاده می شود، زیرا عدد اکتان آن (شاخصی که توانایی یک سوخت را مشخص می کند) برای مقاومت در برابر احتراق خود به خود در هنگام تراکم 0 است.یکی از ایزومرهای این ماده آلی 2، 2، 3- Trimethylbutane برعکس عدد اکتان سوخت را افزایش می دهد بنابراین به طور گسترده ای به عنوان یک افزودنی به آن استفاده می شود.

هپتان باید در یک انبار خنک و دارای تهویه دور از آتش و حرارت نگهداری شود. دمای مخزن نباید بیش از 30 درجه سانتی گراد باشد. ظرف را در بسته نگه دارید و باید دور از اکسید کننده ها نگهداری شود. از امکانات روشنایی و تهویه ضد انفجار در انباری ها استفاده کنید. استفاده از تجهیزات مکانیکی و ابزارهایی که مستعد جرقه هستند ممنوع است. محل ذخیره سازی باید مجهز به تجهیزات اضطراری نشت و مواد نگهدارنده مناسب باشد.

گریس ها یا روغن های سنگین را می توان با پارافین هایی مانند نرمال هپتان رقیق کرد تا کاربرد آنها راحت شود. همچنین به عنوان یک جزء در رنگ ها، لاک ها و چسب ها استفاده می شود.نرمال هپتان دارای عدد اکتان 0 است که در سطح بین المللی تعریف شده است. این مسئله باعث می شود نرمال هپتان با خلوص بالا (حداقل 99.75٪) به عنوان سوخت مرجع برای تعیین عدد اکتان بنزین در یک موتور مورد استفاده قرار گیرد.

تفاوت اصلی بین هپتان و نرمال هپتان در این است که هپتان یک ترکیب آلی است که دارای هفت اتم کربن است که در ساختارهای شاخه ای یا غیر شاخه ای مرتب شده اند، در حالی که نرمال هپتان ساختار غیر شاخه ای دارد. علاوه بر این، خواص هپتان بسته به ساختار شیمیایی می تواند متفاوت باشد، در حالی که نرمال هپتان یک مایع غیر قطبی و بی رنگ است که بوی نفت می دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>