اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سلولزی

برای ساخت هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، سلولز پنبه تصفیه شده با محلول قلیایی در دمای 35-40 درجه سانتی گراد به مدت نیم ساعت تحت درمان قرار می گیرد و سپس آن را تحت فشار و دمای 35 درجه سانتی گراد قرار می دهند، به طوری که میانگین درجه پلیمریزاسیون الیاف قلیایی به دست آمده در محدوده مورد نیاز قرار بگیرد. سپس الیاف قلیایی تحت فرایند استری شدن قرار می گیرند و سپس پروپیلن اکسید و کلرومتان به نوبت اضافه می شوند و در دمای 50- 80 درجه سانتی گراد به مدت 5 ساعت قرار می گیرند.

حداکثر فشار وارده به محصول معمولا حدود 1.8 مگاپاسکال است. در نهایت مقدار مناسب اسید کلریدریک و اسید اگزالیک را در آب گرم با دمای 90 درجه سانتی گراد اضافه می نمایند تا محصول از نظر حجمی منبسط شود و سپس توسط سانتریفیوژ دهیدراته می شود. فرایند شست و شو را تا خنثی سازی انجام دهید، هنگامی که میزان رطوبت در مواد کمتر از 60٪ است، با جریان هوای گرم در 130 درجه سانتی گراد تا زیر 5٪ خشک می شود و در نهایت محصول با مش های مختلف عرضه می گردد.

این ترکیب شیمیایی به عنوان جایگزینی برای گلوتن در مواد غذایی بدون گلوتن عمل می کند. اگر در حین پخت نان استفاده شود، انتشار و از دست دادن آب در تکه های نان و همچنین برهمکنش بین ماکرومولکول های نشاسته و پروتئین را محدود می کند. نان بدون گلوتن نرم تر خواهد بود و همچنین باعث کاهش کهنگی در هنگام نگهداری می شود.

این ترکیب شیمیایی به دلیل شباهت فیزیکی آن به ژلاتین و منبع گیاهی، جایگزین خوبی برای ژلاتین در محصولات مختلف است. اگر بخواهید مکمل درست کنید، HPMC می تواند بسیار مفید باشد، زیرا می تواند به گیاهخواران و همچنین کسانی که محدودیت های غذایی دارند در مصرف مکمل ها و داروها بسیار کمک کند.از این ترکیب شیمیایی در ساخت پودر بتونه، گچ یا سایر مصالح ساختمانی استفاده می شود. همچنین می تواند به عنوان یک ماده چسبنده خوب برای افزایش قابلیت اجرا و طولانی شدن زمان عملیات مصالح ساختمانی استفاده شود.

از HPMC همچنین در تزئینات پلاستیکی، چسباندن کاشی و سرامیک، سنگ مرمر، عامل تقویت کننده خمیر و همچنین برای کاهش مقدار سیمان استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی به عنوان یک عامل نگهدارنده مناسب آب و کند کننده سفت شدن ملات سیمان استفاده می شود. توانایی حفظ آب توسط HPMC به جلوگیری از ایجاد ترک در دوغاب بسیار کمک می کند که باعث خشک شدن سریع پس از انجام می شود. این ترکیب شیمیایی باعث افزایش دوام سطح پس از گیرش نیز می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>