اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

امولسی فایر های طبیعی:

شیمی

موم زنبور عسل:
به عنوان یک امولسیفایر 100 درصد طبیعی در تولید محصولات ارایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.استفاده از این ماده با ایجاد یک لایه طبیعی مانند محافظی بر روی پوست عمل می‌کند و در تولید محصولاتی مانند کرم های مرطوب کننده، رژلب و نرم کننده لب، روغن بدن، رو؛ن ماساژو..کاربرد دارد.

موم Candelilla:
موم کاندیلیلا یک جایگزین عالی وگان برای موم زنبور عسل است.این ماده از بوته ی candelilla ساخته شده است. بافتی مشابه موم زنبور عسل دارد در حالی که کمی متراکم تر از موم زنبور عسل است، موم کاندیللا به راحتی در پوست جذب می شود و سرشار از مواد مغذی است.

موم Carnauba:
موم کارنوبا یک موم خوراکی است که از یک نوع نخل برزیلی ساخته شده است. این یکی از سخت ترین مومهای طبیعی موجود است و درخشندگی در مواد آرایشی طبیعی را فراهم می کند. بسیار نرم کننده است و رطوبت را به پوست منتقل می کند.

موم سبوس برنج:
این ماده نیز یکی دیگر از جایگزین های مناسب برای وگان است که در تولید محصولات ارایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گرد.

لیستین:
مایع لسیتین یک چربی طبیعی است که در گیاهان و حیوانات یافت می شود. لسیتین امولسیفایر است و با کاهش پوستی و خشکی، سلامت پوست را احیا می کند. همچنین در محصولات زیبایی طبیعی به عنوان تثبیت کننده، نگهدارنده ملایم، مرطوب کننده و نرم کننده استفاده می شود. این ماده از سویا تهیه می شود و محلول آن است.

لیستین سویا یک امولسیفایر طبیعی:
می توان گفت امولسیفایر های طبیعی 100 درصد از طبیعت به دست نمی ایند. یک مثال خوب برای این مواد که به آن polawax نیز گفته می شود. این ماده از پالم تهیه شده و عاری از مواد افزودنی است. این ماده از نقطه ذوب بالایی برخوردار است و می تواند به ایجاد یک کرم فوق العاده صاف کمک کند.

نکته منفی استفاده از موم امولسیون کننده این است که شما در کنار ان مجبور به استفاده از ماده نگهدارنده هستید زیرا معمولاً در حال مخلوط کردن آب با روغن هستید بدون استفاده از نگهدارنده مناسب قادر به نگهداری از این محصولات برای مدت طولانی را نخواهید داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>