اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پروژه بزرگراه ایلام-مهران یکی از طرح هایی است که به برکت عتبات عالیات و مرز بین المللی مهران در استان کلید خورد و در نوع خود با وجود کمبود اعتبارات، در حال به ثمر رسیدن است.

پروژه بزرگراه ایلام-مهران در حال تکمیل است

به گزارش تین نیوز و به نقل از فارس، پروژه بزرگراه ایلام-مهران یکی از طرح هایی است که به برکت عتبات عالیات و مرز بین المللی مهران در استان کلید خورد و در نوع خود با وجود کمبود اعتبارات، در حال به ثمر رسیدن است.

این مسیر یکی از مهم ترین محورهای استان و حتی کشور بوده که از میدان ارغوان ورودی شهر ایلام به کنار گذر شرقی تا پایانه مرزی مهران 102 کیلومتر طول دارد و در برخی از مقاطع از مناطق صعب العبور می گذرد. با اجرایی شدن این پروژه، سفر زوار عتبات عالیات تسهیل و ترافیک و تصادفات کاهش و ایمنی مسیر افزایش خواهد یافت.

در این راستا علی اصغر کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: از 102 کیلومتر پروژه مسیر بزرگراه ایلام-مهران 82کیلومتر آن تا کنون به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک قرار دارد، البته درقسمت هایی از این 82 کیلومتر بایستی یک لایه دیگر آسفالت به انجام برسد و جدا کننده بتنی(نیوجرسی) نیز نصب شود. در 20 کیلومتر باقیمانده نیز هم اکنون در 3 قطعه پیمانکاران مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: در قطعه اول حفاری 2 تونل در دستور کار قرار دارد، تونل اول موازی با تونل راه کربلا با پیشرفت 90 درصدی در حال حفاری است این تونل 700 متری بزودی حفاری خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اذعان کرد: عملیات اجرایی شدن تونل 700 متری دیگر نیز آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص قطعه دوم این پروژه تصریح کرد: قطعه دوم به طول 18/7کیلومتر حد فاصل تقاطع روستای ماربره تا تقاطع صالح آباد با 80 درصد پیشرفت فیزیکی روبه رو بوده و ما بقی عملیات اجرایی این قطعه در دست انجام است و در روزهای آتی عملیات روکش آسفالت نهایی به انجام می رسد.

وی در مورد قطعه سوم نیز اذعان داشت: 20 کیلومتر از این قطعه (قطعه سوم از مسیر ایلام به مهران تقاطع صالح آباد تا تقاطع شهید آل اسحاق) به صورت چهار خطه هم اکنون زیر بار ترافیک رفته و 8 کیلومتر از باند رفت منطقه کنجانچم به انجام رسیده و روکش آسفالت نهایی آن در روزهای آتی به انجام می رسد.

کاظمی خاطر نشان کرد: از منطقه کنجانچم این محور به دو قسمت تقسیم می شود یک قسمت اصلاح محور مسیر رفت بوده که غیر از پل بزرگ کنجانچم در حال احداث است ما بقی مسیر انجام شده و باند برگشت این محور تا تقاطع شهید به طول 8 کیلومتر در حال احداث است.این پروژه یکی از چندین پروژه مهمی است که به منظور تقویت زیرساخت ها در استان اجرا می شود.

منبع: تین نیوز

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>