اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

موارد استفاده از هولولنز در پزشکی:
به عنوان مثال، جراح می تواند با استفاده از هولولنز، از زاویه ورود سوزن های بسیار ظریف به محیط ستون فقرات آگاه شده و در صورت اشتباه در اندازه گیری، با استفاده از راهنمایی که هولولنز نمایش می دهد، زاویه و عمق ورود ابزار خود را اصلاح کند.

شیمی19

در ضمن، امکان نمایش جزئیات بیشتری از بیمار از جمله تصاویر تهیه شده از بدن و ارائه نمودارهای علائم حیاتی از بدن وی نیز به راحتی امکان پذیر بوده و بدون اینکه نیازی به تغییر میدان دید پزشک باشد، به اطلاع وی خواهد رسید.

بهبود دقت و صحت این فناوری سه بعدی می تواند مدت زمان یک عمل جراحی و عمق تهاجم را کاهش دهد. ضمن اینکه باعث افزایش دقت جراحی، افزایش امکان بررسی دقیق توده ها و تومورها و در نهایت، کاهش مرگ و میر بیماران به دلیل خطاهای پزشکی می شود.

یک شرکت فناوری صنایع پزشکی به تازگی از هولولنز برای باز تولید اتاق عمل بهره برده است. شرکت استریکر (Stryker) با استفاده از این واقعیت که جراحی های مختلف عمومی، اورولوژی، ارتوپدی، قلب، گوش و حلق و بینی، از اتاق عمل مشترکی استفاده می کنند، به فکر طراحی اتاق عملی با استفاده از فناوری واقعیت افزوده هولولنز افتاد، یعنی اتاق عملی که همه تجهیزات مورد نیاز همه این عمل ها، در آن تعبیه شده باشد و با استفاده از تصاویر هولوگرافیک، قابلیت اصلاح و ساخت اتاق عمل های مختلف را دارا باشد.

در این اتاق عمل، علاوه بر شبیه سازی تمام امکانات، پزشکان می توانند فقط با استفاده از هدست هولولنز، از دفترکار یا اتاق کنفرانس، از فرآیند درمان مطلع شوند و به آنان کمک رسانی کنند. استریکر با این اتاق عمل، می تواند محدودیت های زمانی و مکانی را از بین ببرد و موجب تسریع بهبود بیماران شود.

قرار است در سال 2019 در دانشگاه کیس وسترن یک آزمایشگاه آناتومی زیر نظر مارک گریس ولد و بر پایه هولولنز ایجاد شود تا درس های پزشکی به شکل کامل با استفاده از فناوری توسعه یافته هولولنز تدریس شود.

چنین رویدادی، انقلابی در حوزه تدریس پزشکی محسوب می شود. پیش بینی می شود استفاده از سیستم واقعیت افزوده در مفهوم حقیقی مایکروسافت در موارد حرفه ای و تخصصی روز به روز بیشتر و بیشتر شود و به گسترش روز افزون درمان و در نهایت سلامتی بیشتر بشر بینجامد.

هولولنز را می توان از مهم ترین ابزارهای پوشیدنی به شمار آورد که سبک جدیدی از زندگی را به انسان ها عرضه می کند که از تغییر نوع ارتباطات و تعامل های انسانی آغاز و به تحول در تمامی ابعاد زندگی بشری می رسد. هولولنز، روش جدیدی است تا کارهایمان را پیش چشم مان و درست در همین دنیای حقیقی تصور کنیم و به شکل تازه ای، ایده هایمان را با دیگران به اشتراک بگذاریم.

تفاوت اصلی هولولنز با نمونه های مشابه واقعیت مجازی، در واقعیت ترکیبی است که به معنی همزمانی واقعیت مجازی با واقعیت افزوده است مایکروسافت دورنمای جدیدی برای آینده فناوری و تعامل با آن در سر می پروراند، یعنی به واقعیت رساندن عنصرهایی از فیلم های علمی - تخیلی هالیوود. متخصصان حرفه ای استفاده از این فناوری، واقعیت افزوده را در حوزه های متفاوتی آغاز کرده اند.

هولولنز در حال حاضر، در مجموعه مختلفی از زمینه ها، از صنایع هوایی گرفته تا مد توسعه یافته است و استفاده از آن در انجام بازی های کامپیوتری گرفته تا شبیه سازی های فضایی و صنایع نظامی، از کاربری در بازاریابی و فروش محصولات تا طراحی و خلق انیمیشن ها، گسترش یافته است. متخصصان آسانسور برای شناسایی مشکلات بالابرها و معمارها برای طراحی و اجرای بهتر و پزشکان در تسریع شناسایی و درمان می توانند از آن بهره ببرند چرا که هولولنز به کارشان سرعت و دقت چشمگیری می بخشد.

هولولنز مایکروسافت، دنیای واقعی را با دنیای مجازی در هم می آمیزد و حاصل، خلق دنیایی جدید با نحوه تعامل بسیار متفاوت تر، بهینه تر، کارآمدتر و البته لذتبخش تر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>