اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

مطمئنا وارد کردن قطعات الکترونیکی دارای زنجیره خاصی است که افراد مختلف برای اجرای آن از روش های متفاوتی استفاده می کنند. به طور کلی، وارد کردن قطعات در سه مرحله انجام می شود. مرحله اول، تامین قطعات از کشور مورد نظر. مرحله دوم، انتخاب قطعات الکترونیکی و پیدا کردن نمونه اصلی. مرحله آخر ارسال و تحویل قطعات الکترونیکی است.

اجرای هر کدام از این مراحل دارای پیچیدگی خاص است. اما تأثیر مستقیمی بر روی قیمت تمام شده قطعات می گذارد. همچنین نحوه ضمانت و پاسخگویی به مشتریان بر روی قیمت قطعات تأثیرگذار است.برخی شرکت های وارداتی برای تهیه قطعات الکترونیکی از تامین کننده های دیگری استفاده می کنند که موجب می شود واردات قطعات الکترونیکی از چین دارای چند مرحله باشد.

خوب است بدانید به تامین کنندگان خارجی تامین کنندگان واسط نیز گفته می شود که هر چه قدر فرایند واردات قطعات بیشتر باشد، مطمئنا بر روی هزینه نهایی قطعه تأثیر بسیاری می گذارد.معمولاً وارد کنندگان قطعات با مشکلات گفته شده در زیر مواجه می شوند که باید به خوبی بتوان هر کدام از مشکلات گفته شده را پیگیری کرد و از سر راه برداشت:

  • عدم تخمین درست تحویل قطعات
  • افزایش تعرفه واردات قطعات الکترونیک
  • طولانی مدت بودن زمان تحویل قطعات الکترونیک
  • احتمال بسیار زیاد خرید قطعه الکترونیکی غیر اصل
  • افزایش هزینه تمام شده قطعات
  • زیر پاگذاشتن وعده های تامین کننده قطعات
  • عدم پاسخگویی برای دریافت قطعات
  • مشکل دار و غیر اصل قطعات تحویل گرفته شده

قطعات الکترونیکی درجه بندی های مختلف دارند و قیمت های متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می شود. واردات قطعات الکترونیکی از چین هم دارای تعرفه های مختلف است. هر قطعه با توجه به کیفیت و ابعاد با نرخ مشخصی به فروش می رسد. پس برای بررسی قیمت قطعات مورد نظر باید کمی جستجو کنید.

معمولاً شرکت های وارد کننده دارای جدول های قیمت هستند و انواع قطعات الکترونیکی با قیمت و مشخصات در جدول قرار گرفته است. معمولاً این دسته از جدول ها به صورت روزانه یا هفتگی به روز رسانی می شوند برای مشاهده قیمت دقیق باید به تاریخ بروزرسانی دقت کافی داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>