اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


تجارت قطعات


1-اگر شخص مطمئن را به عنوان واسطه در کشور چین بشناسید، مطمئنا روند وارد کردن قطعات آسان تر خواهد بود.

معمولاً کسانی که تصمیم می گیرند در زمینه واردات قطعات از چین فعالیت کنند، شخصی به عنوان واسطه در کشور چین می شناسند. چنین شرایطی مطمئنا روند واردات قطعات الکترونیکی را آسان تر می کند و بهتر می توان کنترل دقیق تری در خرید داشته باشید. مخصوصاً دفعات اولی که برای وارد کردن قطعات اقدام می کنید، بسیار اهمیت دارد.

چرا که در صورت عدم وارد کردن قطعات باکیفیت، هزینه ای که پرداخت کردید به راحتی هدر می رود و برای به وارد کردن قطعات در دوره های بعدی دچار مشکل می شوید. پس پیشنهاد می شود هرگز برای خرید عجله نداشته باشید و با دقت بسیار بالا در این امر اقدام کنید و حتماً از کیفیت جنس مطمئن شوید و سپس روند خرید را پیش ببرید.

2- بهتر است از طریق نمایشگاه های سالانه قطعات الکترونیکی را خریداری نکنید

معمولاً هر سال در کشور چین نمایشگاه های فروش قطعات الکترونیکی برگزار می شود که برخی واردکنندگان برای خرید و وارد کردن قطعات به سراغ نمایشگاه ها می روند. اما توصیه می شود به سراغ نمایشگاه های سالانه در چین نروید. چرا که اکثر آنها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و شما برای خرید از نمایشگاه بی شک ریسک بسیار بزرگی را در واردات قطعات الکترونیکی متحمل می شوید.

3- قبل از واردات قطعات الکترونیکی حتما شرایط گمرکی را با دقت مطالعه کنید

برای اقدام واردات قطعات الکترونیکی باید شرایط لازم گمرکی را بدانید تا با اطلاعات دقیق در این راه قرار بردارید و مشکلات بر سر راه را بدانید. قیمت ها به صورت دوره ای و حتی ممکن است روزانه در حال تغییر باشد. پس انتخاب راه حل مناسب برای خرید بهترین قدم برای وارد شدن در عرصه واردات است و زمانی این کار به سوددهی مناسب می رسد که حتماً با توجه به یک برنامه از پیش تعیین شده مراحل را پیش ببرید

4٫-قوانین واردات قطعات الکترونیکی از چین را بدانید

قبل از خرید توصیه می شود ابتدا نمونه قطعه مورد نظر را مشاهده کنید و از کیفیت محصول مطمئن شوید. همچنین برای وارد کردن قطعات باید نسبت به معتبر بودن فروشگاه مطمئن باشید. معمولاً افرادی که در زمینه فروش قطعات الکترونیکی در چین فعالیت دارند دو دسته هستند.

دسته اول، دلالان فروش قرار گرفتند و دسته دوم، فروشندگان و تولیدکنندگان واقعی محصولات هستند که برای وارد کردن قطعات مطمئنا دسته دوم بهترین انتخاب است و شما باید از واقعی بودن فروشنده با خبر شود و تا حد الامکان به سراغ دلالان نروید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>