اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

واردات قطعات الکترونیکی از اروپا یکی از مهم ترین نیازهای شرکت های داخلی است. وجود طرح تحریم های بسیار سنگین سیاسی شرایط واردات قطعات الکترونیکی اروپایی بسیار سخت کرده است. همچنین گروهی از سودجویان در بازار به واردات قطعات مشابه اقدام کرده اند که هم قیمت کالاهای باکیفیت به فروش می رسانند.

این شرایط شرکت های داخلی را مشکلات بسیاری روبرو کرده است؛ طوری که به راحتی نمی توانند قطعات الکترونیکی اصل را تهیه کنند. پیشنهاد ما برای تهیه قطعات الکترونیکی اروپایی اصل اقدام به واردات است. در صورت اقدام به واردات قطعات مطمئنا نسبت به قطعات الکترونیکی دریافتی اطمینان لازم را پیدا خواهید کرد و کیفیت خدمات خود را افزایش خواهد داد.واردات قطعات الکترونیکی از اروپا دارای شرایط خاص خودش است.

همچنین حضور واسطه ها و دلالان در این زمینه موجب شده است هزینه و زمان تحویل قطعات الکترونیکی از اروپا بسیار افزایش پیدا کند و حتی ممکن است کالای دریافت شده دچار نواقص هم باشد. پیچیدگی واردات قطعات الکترونیکی از اروپا خیلی از شرکت ها را از این کار پشیمان می کند. اما هنگام شناخت یک شرکت معتبر در زمینه واردات به راحتی قطعه مورد نظر قابا دسترسی است و لازم نیست بابت پروسه پیچیده واردات نگران شد.

از آنجا که کشور ما به پیشرفت تکنولوژی علاقه بسیاری دارد و این پیشرفت گرو تهیه قطعات الکترونیکی اصل است. اکثر تولید کنندگان صنایع و مراکز علمی و پژوهشی نیاز قابل مشاهده ای به قطعات الکترونیکی داشته باشند. اما با وجود موانع بسیاری در واردات قطعات الکترونیکی خیلی از شرکت ها این موضوع را آسان نمی دانند و حتی ممکن است از ادامه فعالیت خود پشیمان شوند.در موارد زیر به برخی مشکلات واردات قطعات الکترونیکی از اروپا می پردازیم:

  • عدم تحویل به موقع
  • عدم تحویل قطعه سالم
  • عدم ارائه خدمات پس از فروش توسط تولید کننده
  • عدم دسترسی به شرکت تولیدکننده
  • قیمت بسیار بالای قطعات الکترونیکی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>