اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

واردات قطعات الکترونیکی از اروپا شامل سه مرحله کلی است. مرحله اول خرید قطعه الکترونیکی، مرحله دوم ارسال قطعه الکترونیکی و مرحله آخر تحویل قطعه الکترونیکی. این سه مرحله به مراحل مختلفی تقسیم می شوند و شرایط آن انجام مراحل به نحوه واردات قطعات الکترونیکی بستگی دارد.

خیلی از شرکت های داخلی ترجیح می دهند برای این کار از تامین کنندگان قطعات الکترونیکی استفاده کنند. تامین کنندگان مراحل واردات را بسیار ساده تر انجام می دهند و در این زمینه تجربه و مهارت کافی را دارند.البته باید در انتخاب تامین کننده باید به مهارت آن توجه کافی داشته باشید.

تامین کننده قطعات الکترونیکی شرکتی است که به واسطه مشتری مسئولیت خرید لیست قطعات الکترونیکی را برعهده می گیرد و موظف است طبق شرایط اعلام شده قطعه الکترونیکی را دریافت و تحویل مشتری دهد. امروزه شرکت های مختلفی در واردات قطعات الکترونیکی از اروپا فعالیت می کنند. اما تأمین کننده مطمئن فردی است که در این را مهارت و تجربه کافی را کسب کرده باشد و تمام مراحل کار را به طور دقیق بداند.

همچنین خوش قول بودن تامین کننده در روند واردات برای مشتری بسیار اهمیت دارد.همچنین واردات قطعات الکترونیکی در داخل و خارج از کشور دارای مراحل خاص خودش است که تامین کننده باید چندین مرحله در خارج و چندین مرحله در داخل کشور طی کند تا بتواند قطعات مورد نیاز را تحویل مشتری دهد.ویژگی های مهم تامین کننده قطعات الکترونیکی شامل موارد زیر است:

  • پیگیری کامل سفارش قطعات الکترونیکی
  • تحویل به موقع قطعات الکترونیکی
  • مشخص کردن تعرفه واردات قطعات الکترونیکی
  • تخمین دقیق زمان تحویل قطعات الکترونیکی
  • خرید درست قطعه الکترونیکی
  • عدم تحویل قطعه الکترونیکی تقلبی
  • عدم افزایش هزینه تمام شده قطعه الکترونیکی
  • پاسخگویی همه جانبه به مشتری
  • عمل کردن به تمام وعده های تعیین شده در قرارداد

روش های مختلفی برای حمل قطعات الکترونیکی از اروپا وجود دارد. از آنجا که قطعات الکترونیکی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند، باید به نحوه حمل و نقل آن توجه بسیار زیادی داشته باشید. همچنین شرکت تولیدکننده موظف است در نحوه بسته بندی قطعات الکترونیکی دقت لازم را داشته باشد تا حین حمل و نقل هیچ آسیبی به آنها وارد نشودو در صورت آسیب دیدگی قطعه عملاً تمام هزینه های شما از بین می رود و کارایی قطعه مورد نظر به صفر می رسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>