اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

واردات قطعات الکترونیک از دبی هم به صورت هوایی و هم به صورت دریایی انجام می شود. اما ممکن است به خاطر مسائل و مشکلات بر سر راه این انجام این کار برای بسیاری از شرکت های داخلی که به قطعات الکترونیکی نیاز دارند، سخت به نظر برسد.

امروزه به دلیل رشد سریع تکنولوژی شرکت های داخلی نیازشان به قطعات الکترونیکی کاملا مشخص است. از طرفی واردات قطعات الکترونیکی از کشور های خارجی یک فعالیت تخصصی و عملی به حساب می آید. وجود شرکتی که بتواند به صورت کاملاً تخصصی در این زمینه فعالیت داشته باشد و نیاز شرکت های داخلی را به راحتی رفع کند، برای کشور بسیار اهمیت دارد.

اولین سوالی که برای واردکنندگان قطعات الکترونیکی پیش می آید: راحت ترین راه برای واردات قطعات الکترونیکی از دبی چیست؟ قبل از پرداختن به این موضوع باید بدانید، کشور ما با وجود تحریم های سرسخت امکان واردات قطعات الکترونیکی از دبی ندارد و تنها شرکت هایی می توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند که سابقه درخشان طولانی مدتی در زمینه واردات کسب کرده اند.

در واقع وجود شرکت های معتبر و با تجربه در زمینه واردات قطعات الکترونیکی بهترین راه حل برای واردات است. امروزه شرکت های معتبری هستند که به عنوان واسطه در زمینه واردات فعالیت می کنند و راه بسیاری از تولیدکنندگان داخلی را راحت تر کرده اند. تولیدکنندگان می توانند با اطمینان به این شرکت ها درخواست خود را انجام دهند و سفارش خود را از طریق شرکت های معتبر به ثبت برسانند.

ثبت سفارش از طریق شرکت های معتبر: در اولین مرحله، باید لیستی از قطعات الکترونیکی مورد نیاز خود را تهیه کنید. سپس ثبت سفارش خود را انجام می دهید و منتظر می مانید تاییدیه از طریق شرکت مورد نظر انجام شود. نکته ای که در این مرحله اهمیت دارد این است که تمام ویژگی ها و شرایط لوازم قطعه مورد نظر خود را به شرکت انتخابی بیان کنید و مشخص کنید کیفیت قطعه مورد نیازتان در چه حد باشد.

استعلام قیمت: بعد از از ثبت سفارش شرکت مورد نظر قیمت نهایی را برای شما بیان می کند. در این شرایط می توانید تمام سوالات پیش آمده را بیان کنید تا از روند واردات قطعات الکترونیکی از دبی با خبر شوید و بدانید نحوه قیمت گذاری به چه شکل است.

تایید نهایی بعد از پرداخت هزینه: درصورت تایید، وارد مرحله نهایی می شوید و با پرداخت هزینه مشخص شده ثبت سفارش نهایی می شود. سپس منتظر می مانید، شرکت انتخابی به سفارش و وارد کردن قطعات سفارشی بپردازد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>