اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

خیلی ها فکر می کنند هر قطعه ای که از چین وارد کشور می شود، بی کیفیت است. اما امروزه بسیاری از قطعات الکترونیکی با کیفیت و مورد نیاز از چین وارد می شود. همچنین کشور چین جزء کشورهایی است که هنوز رابطه خود را با ایران حفظ کرده است. بنابراین بهترین گزینه برای واردات قطعات الکترونیکی می باشد؛ مخصوصاً این روزها که وجود تحریم های بسیار پیچیده کار واردات به ایران را سخت کرده است.

البته نکات بسیاری در واردات قطعات الکترونیکی باید رعایت شود تا قطعه الکترونیکی با کیفیت تهیه شده و بهترین نتیجه را از به کار بردن قطعات الکترونیکی مشاهده کنید. چرا که تکنولوژی و پیشرفت کشور گرو کیفیت قطعات الکترونیکی وارد شده است.

همه ما عادت داریم برای تهیه محصول خاصی به صورت حضوری مراجعه کنیم تا کالا را از نزدیک مشاهده نموده و از عملکرد آن مطمئن شویم. اما به محض این که مجبور به خرید از راه دور می شویم، دلهره و ترس را تجربه می کنیم. به این فکر می کنیم که اگر از کیفیت کالای مورد نظر راضی نشویم، چکار کنیم و یا چگونه می توانیم برای تهیه مجدد کالا با کیفیت بهتر اقدام کنیم. آیا هزینه پرداختی را می توانیم دریافت کنیم؟ مخصوصاً زمانی که خرید از خارج از کشور باشد، تمام این دغدغه ها دوچندان می شود.

تنها راه حلی که کمک می کند سفارش برد PCB از چین را با اطمینان انجام دهید، آشنا شدن با یک واسطه است. در این صورت تمام کارها را به واسطه یا تامین کننده قطعات الکترونیکی از چین می سپارید و خیالتان بابت کیفیت قطعه راحت می شود. اگر هم با مشکل برخورد کنید، تامین کننده پاسخگوی شما خواهد بود.

برد PCB یا همان بردهای مدار چاپی در تمام محصولات الکترونیکی مشاهده می شود. این بردها به صورت طراحی های خاص ساخته می شوند که ساخت و مونتاژ آنها کاملا خودکار انجام می شود و نسبت به روش سیم کشی ارزان تر خواهد بود. همچنین احتمال خطای در سیم کشی اپراتور کاملا از بین می رود.

البته برد PCB دارای حساسیت های خاص خودش است. بنابراین برای خرید آن از خارج از کشور باید نهایت دقت داشته باشید. چراکه در صورت آسیب هر چند کوچک به قطعه، کارایی خود را کاملاً دست می دهد و شما نمی توانید از برد مدار چاپی استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>