اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

بعد از این که تامین کننده مورد نظر خود را پیدا کردید و از اصالت برد مطمئن شدید، نوبت به طی کردن مراحل سفارش برد PCB از چین می رسد. ابتدا قیمت و مشخصات فنی برد بیان می شود و در صورت موافقت شما تامین کننده به سفارش قطعه از چین اقدام می کند.در ادامه به مراحل سفارش برد PCB از چین می پردازیم:

مرحله اول، واریز هزینه خرید برد PCB

در ابتدا باید هزینه خرید برد را بپردازید که این کار با توجه به تحریم های اعمال شده کمی با مشکل روبرو است. چرا که تراکنش های بانکی به صورت مستقیم انجام نمی شود و شما باید از افراد و شرکت های واسطه کمک بگیرید. معمولاً انتقال پول از طریق صرافی های موجود امکان پذیر است که در صورت پیدا کردن صرافی معتبر این کار در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود.

مرحله دوم، حمل و نقل قطعه

مرحله دوم یکی از مهم ترین مراحل سفارش برد PCB است. شرکتی که شما تصمیم گرفته اید برد PCB را از آن تهیه کنید چگونه شرکتی است؟ آیا تعهدی بابت انتقال برد به شما ارائه می دهد یا نه؟ در غیر این صورت مجبور هستید هنگام مواجه شدن با مشکل برد تمام هزینه های پرداختی را قبول کنید و به هیچ نتیجه ای هم نرسید.

در این مرحله بهتر است نسبت به زمان حمل و نقل و دسترسی به برد اطلاعات کامل را به دست آورید تا تمام مراحل مشخص باشد و در صورت بروز مشکل و عدم دسترسی به موقع به PCB بتوانید به شرکت مورد نظر شکایت خود را برسانید.

مرحله سوم، ترخیص برد PCB از گمرک

ترخیص برد PCB از گمرک یکی از مراحل سخت تهیه قطعات الکترونیکی از چین است. چرا که این مرحله، مراحل خاص خودش را دارد و باید طبق دستورات اعلام شده کشور انجام شود. معمولا اکثر افراد از شرکت های متخصص در این زمینه استفاده می کنند. شرکت هایی که با محدودیت های جدید گمرکی آشنا هستند و فرایند ترخیص کالا را از گمرک به راحتی طی می کنند. همچنین مجوزهای لازم برای ترخیص کالا را در اختیار گمرک قرار می دهند.

برد PCB در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود که با توجه به نیاز شما هر کدام از مدل ها کاربرد منحصر به فردی دارند. به طور کلی، برد PCB به چند مدل تک لایه، دو لایه، چند لایه، انعطاف پذیر جامد و سخت منعطف سخت تقسیم بندی شده است که برای استفاده از این قطعه از خارج باید مشخص کنید، به چه نوع قطعه نیاز دارید؛ در غیر این صورت ممکن است در خرید خود دچار اشتباه شوید و خسارت مالی را به جان بخرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>