اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

این روزها واردات قطعات الکترونیکی از کشورهای دیگر جز واردات پرسود محسوب می شود. چرا که بازار رقابتی آن بسیار داغ است و افراد زیادی در این زمینه دست دارند. سفارش برد پی سی بی از چین هم همینطور است اما مانند دیگر قطعات الکترونیکی با دردسرهای بسیاری همراه است و از آنجا که شاهد نوسانات قیمت بسیار بالایی هستیم گرفتن تصمیم درست کمی سخت به نظر می رسد.

مخصوصا برای شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی که تصمیم دارند برد پی سی بی باکیفیتی تهیه کنند.به طور کلی، تعرفه های بسیاری برای واردات قطعات الکترونیکی از چین وجود دارد که این درجه بندی باعث شده است قیمت هر کدام از وارد کنندگان متفاوت باشد. همچنین انواع بردهای پی سی بی در ابعاد و کیفیت های مختلف روی نرخ واردات تأثیرگذار است.

اگر به فکر کیفیت و برتری بیشتر هستید، باید سفارش با کمترین قیمت را از ذهن خود پاک کنید. روش های بسیاری برای واردات قطعات الکترونیکی از چین وجود دارد. اما هرگز تامین کنندگان سودجویی که شما را برای تهیه این قطعه با هزینه ای کم ترغیب می کنند را نخورید.

یعنی باید در قبال هزینه ای که پرداخت می کنید به هدف خود هم برسید که در صورت عدم نتیجه از واردات قطعات الکترونیکی با مشکلات بسیاری مواجه می شوید و عملاً پرداخت هزینه های آن بی فایده خواهد بود. همچنین سعی کنید نسبت به قیمت برد پی سی بی مطلع باشیدو در صورت اطلاع از قیمت به روز دیگر امکان به دام افتادن شما توسط تامین کنندگان وجود ندارد.قبل از سفارش برد پی سی بی از چین باید با یک سری نکات مهم آشنا شوید تا با خیال راحت سفارش خود را انجام دهید:

حتماً قبل از خرید از فروشنده نمونه های وارد شده را درخواست کنید. با مشاهده نمونه کاری از کیفیت محصول اطمینان کافی را به دست می آورید.برای سپردن واردات قطعه پی سی بی به تامین کننده باید از اعتبار شرکت مورد نظر اطمینان کافی کسب کنید. در زمینه واردات فروشندگان به دو دسته تقسیم می شود؛ فروشندگانی که تامین کننده هستند و به دسته دوم دلالان فروش می گویند.

در صورت خرید شما از دلال های فروش ممکن است قطعه پی سی بی کیفیت مورد نیاز شما را نداشته باشد و همچنین بابت آن هزینه زیادی پرداخت کنید. اما به محض مراجعه به تامین کنندگان معتبر و شناخته شده علاوه بر تضمین کیفیت محصول، خیالتان بابت دسترسی سریع قطعه مورد نظر راحت خواهد شد.

هنگام سفارش هیچ عجله ای نداشته باشیدو برای سفارش فرصت بسیار زیاد است و تا زمانی که از کیفیت قطعی مطمئن شوید هرگز اقدام خرید نکنید.همچنین قبل از سفارش نسبت به شرایط گمرکی اطلاعات کافی را به دست آورید و با آگاهی کامل اقدام به ثبت سفارش کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>