اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

قطعات صنعتی

امروزه شاهد پیشرفت زیادی در زمینه تکنولوژی و ارتباطات هستیم که هر تولیدکننده ای برای پیشرفت در زمینه کاری خود باید تجهیزات مورد نیاز را کسب کند. مهم ترین وسیله برای پیشرفت قطعات الکترونیکی است که برای تهیه آن باید به سراغ واردات بروید. اما واردات این قطعه چگونه است؟ به طور کلی واردات قطعات الکترونیکی توسط دو روش انجام می شود.

روش اول هوایی و روش دوم زمینی. شرکت هایی که تصمیم دارند هر چه سریع تر به قطعه مورد نظر دسترسی پیدا می کنند معمولاً روش هوایی را ترجیح می دهند.روش هوایی نسبت به زمینی سرعت بیشتری دارد اما در عوض هزینه واردات قطعات الکترونیکی را افزایش می دهد. مدت زمانی که طول می کشد قطعات الکترونیکی از راه هوایی به دست مشتری برسد حدود 2 هفته است که این دو هفته ممکن است کمتر یا بیشتر شود.

یکی از نکات مهم حین واردات قطعات الکترونیکی قیمت مناسب است. اختلاف قیمت بین واردات از راه هوایی و زمینی باید طوری باشد که خریدار به سود مناسبی دست یابد. بنابراین برای وارد کردن این دسته از قطعات از این روش برخوردار بودن از مشاوره تخصصی بسیار اهمیت دارد. در صورت عدم مشاوره مناسب ممکن است بعد از خریداری قطعه از این روش به مشکلات زیادی بر بخورید.

برخی قطعات الکترونیکی در داخل کشورها به سختی پیدا می شود و ممکن است اصلاً امکان پیدا کردن آنها وجود نداشته باشد. حال شما موظف هستید هنگام تهیه این دسته از قطعات تمام شرایط را بسنجید و با توجه به شرایط کاری خود برای وارد کردن قطعات کمیاب و یا دست نیافتنی هزینه پرداخت کنید. البته هیچ وقت رضایت مشتریان را فدایی تهیه قطعات بی کیفیت و قیمت مناسب نکنید. چرا که اولین راه برای موفق شدن کیفیت خدمات است.

قیمت واردات از راه هوایی با توجه به عوامل و پارامترهای مختلفی مشخص می شود. اولین عامل تعیین کننده هزینه واردات حجم کالاست. هر چقدر درخواست شما از واردات قطعات الکترونیکی بیشتر باشد هزینه انتقال آن از راه هوایی بیشتر خواهد شد. همچنین ارزش و قیمت قطعه روی هزینه حمل و نقل آن تأثیر گذار است. در پایان هم برای دریافت مجوز های خاص باید هزینه جداگانه پرداخت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>