اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

آیا به دنبال شرکت وارد کننده قطعات الکترونیکی هستید؟ در این مطلب به معرفی چند تا از بهترین شرکت های واردکننده قطعات الکترونیکی در ایران می پردازیم. امروزه شرکت های بسیاری در بازار حضور دارند که که می تواند در این شرکت ها انواع و اقسام وسایل الکتریکی و الکترونیکی را پیدا و خریداری کنید.

بیشتر شرکت های وارد کننده قطعات الکترونیکی در تهران هستند و در محدوده میدان بهارستان به سمت میدان جمهوری حضور دارند این شرکت ها اغلب با کشور چین وارد شرکت شدند اکثر قطعات الکترونیکی را از این کشور تهیه و وارد می کند.

امروزه شاهد پیشرفت تکنولوژی هستیم و هر روز محصولات الکترونیکی با پیچیدگی بیشتری روی کار می آیند و این پیشرفت گرو قطعات الکترونیکی است در آن برای ارائه وسایل الکترونیکی پیشرفته و با کارایی بهتر نیاز به قطعات الکترونیکی دارد و تهیه این قطعات تنها با واردات صورت می گیرد. حال اگر حرفه های شما نیاز به قطعات الکترونیکی دارد و برای تهیه آن بسیار حساس هستید در ادامه چند تا از شرکت های وارد کننده آنلاین قطعات الکترونیکی را به شما معرفی می کنیم.

1-بای بست الکترونیکی

شرکت پست الکترونیک یکی از در معتبر ترین شرکت ها در زمینه واردات قطعات الکترونیکی می باشد که با داشتن سابقه 17 ساله نیاز بسیاری از تولید کنندگان شرکت ها و متخصصین این حوزه را برطرف کرده است رمز موفقیت این مجموعه درک بسیار بالایی شاخصه هنگام خرید و ارائه قیمت مناسب است و همچنین مجموعه و برابر خدمات و محصولات خود اطمینان اصالت کالا را در اختیار شما قرار می دهد.

2-شرکت الکسورس

شرکت الکسورس یکی از معتبرترین شرکتهای تولید مونتاژ و وارد کننده قطعات الکترونیکی می باشد این شرکت به صورت مستقیم با شرکتهای تولید کننده قطعات الکترونیکی در ارتباط است و به راحتی می تواند در سریع ترین زمان ممکن و قطعات الکترونیکی اورجینال را ارائه دهد خدمات دیگر این مجموعه شامل تامین تجهیزات و دستگاههای الکترونیکی و آزمایشگاهی و ابزارآلات ارائه مشاوره های طراحی و فنی از طریق شرکت های سازنده است و با کمک نیروهای متخصص به راهنمایی و مشاوره تمام تلاش خود را برای کسب رضایت و تامین نیاز مشتریان انجام می دهد.

3-شرکت هادی بان الکترونیک

شرکت هادی بان الکترونیک در حوزه برق و الکترونیک خدمات متنوعی ارائه می دهد و با بهره مندی از متخصصین حرفه ای و با تجربه تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان به کار گرفته است. تمام فعالیت این مجموعه در زمینه تامین قطعات الکترونیکی شامل قطعات پذیرد قطعات اکتیو نمایشگرها الکترونیک صنعتی و قطعات مدار چاپی و مونتاژ قطعات می باشد.

4-شرکت الکترونیر، واردکننده قطعات الکترونیکی از چین

شرکت الکترونیک یک شرکت معتبر در زمینه ارائه قطعات الکترونیکی از کشور چین است تا تولیدکنندگان داخل کشور را برای رسیدن به موفقیت همراهی کند این مجموعه قطعات را می تواند به چند صورت از خارج سفارش بدهد که به طور کلی ارسال قطعات حدود هفت روز الی دو هفته طول می کشد. ثبت سفارش توسط این شرکت هیچ محدودیتی ندارد تنها در صورت کم بودن تعداد قیمت افزایش پیدا می‌کند.

5 -شرکت مدرن ارتباط رسا

شرکت مدرن ارتباط رسا از سال 1398 فعالیت خود را در زمینه تامین و واردات قطعات الکترونیکی آغاز نموده این مجموعه در زمینه مشاوره و تهیه قطعات الکترونیکی هم فعالیت و به صورت دقیق زمان تحویل قطعه را به مشتری اعلام می کند. شرکت ارتباط رسا به خاطر فعالیت کاملاً حرفه ای از تمام سازمان ها و نهادهای دولتی و شرکت های خصوصی و تعمیرگاه های تخصصی لوازم الکترونیکی ثبت سفارش انجام می دهد.

شما بعد از ارسال ثبت سفارش خود حدود 24 ساعت از شما استعلام می شود و قیمت و زمان تحویل قطع اعلام می گردد در صورت تایید شما فرایند ثبت سفارش آغاز می شود مهم این مجموعه شامل گارانتی قطعات فروخته شده و سرعت در تحویل سفارشات است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>