اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

همانطور که خبر دارید، خازن یکی از مهم ترین قطعات الکترونیکی در مدارهای الکترونیکی است که انجام تمامی پروژه های الکترونیکی بدون حضور آن عملا بی فایده است. این قطعه الکترونیکی در انواع مختلف با کاربردهای متفاوت ارائه می شود. اما کشور ما به خاطر محدودیت های تولید مجبور است، آن را برای اجرای پروژه های الکترونیکی وارد کند.

واردات خازن یکی از اقدامات مهم برای پیشرفت تکنولوژی است که امروزه شاهد تامین کننده های بسیاری برای واردات خازن از چین و دیگر کشورها هستیم. اما از طرفی حضور دلالان و سودجویان مشکلات بسیار زیاد در واردات خازن وجود دارد. مانند تاخیر در تحویل قطعه، بالا رفتن هزینه ها، مشکلات فنی در قطعات و عدم توانایی پیگیری سفارش.

آی سی یا همان مدارهای مجتمع طی مراحل بسیار پیچیده ای ساخته می شود که واردات این قطعه مانند دیگر قطعات الکترونیکی به دشواری های بسیاری همراه است. اما در صورتی که واردات این قطعات را به واردکنندگان با تجربه و ماهر بسپرید، دیگر نگرانی بابت سختی های خرید از دیگر کشورها نخواهید داشت و در زمان مشخص شده تعداد آی سی های سفارش داده شده را تحویل می گیرید.

آی سی ها از مدار های الکترونیکی کوچک و فشرده شده ای ساخته می شوند که روی یک قطعه سیلیکونی قرار دارند. نقش این قطعه در دنیای الکترونیک بسیار گسترده است و در صورت عدم دسترسی به آن بسیاری از اقدامات الکترونیکی دچار مشکل می شود و حتی انجام آن ناممکن خواهد بود.

آی سی ها دارای یک پایه به نام پین هستند که این پین ها باعث می شود آی سی ها به دو دسته بندی ورودی و خروجی تقسیم شوند. مشخصات قطعات الکترونیکی درون یک فایل قرار دارد که با خواندن این فایل می توانید به کارایی تمام پین های حرارتی آی سی پی ببرید. اعداد و حروف های مختلفی روی آن ها نوشته شده است که با بررسی شان، اطلاعات دقیقی در مورد آی سی به دست می آورید.

جالب است بدانید پیشرفت تکنولوژی، آی سی ها با مشخصه های فراوان ساخته شدند که ابعاد کوچک تری نسبت به آی سی های قدیمی دارند. اما به طور کلی، آی سی ها در سه دسته دیجیتال، آنالوگ و دیجیتال آنالوگ تقسیم بندی شدند که این تقسیم بندی با توجه به نوع سیگنال دریافتی و خروجی آنها در نظر گرفته شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>