اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

یکی از رایج ترین مشکلات هنگام خرید آی سی از کشور چین عدم تشخیص اصل بودن قطعه است. خیلی از مهندسین هنگام مونتاژ کردن این قطعه تازه متوجه می شوند قطعه خریداری شده اصل نیست. برای این کار باید در اولین مرحله یک تأمین کننده معتبر پیدا کنید. تامین کننده ای که اصل بودن قطعه را تضمین کند و در صورت بروز هرگونه مشکل هنگام استفاده از قطعه پاسخگویی شما باشد.

ازآنجاکه آی سی ها با کارایی و مشخصات مختلفی تهیه و تولید می شوند، برخی آی سی ها تهیه شان بسیار سخت و مشکل ساز است. اما تهیه آن برای اجرای پروژه های الکترونیکی بسیار اهمیت دارد و واردات این آی سی ها با مشخصات خاص کار آسانی نیست و توسط هر تعیین کننده ای قابل خریداری نمی باشد. پس باید در این شرایط از تامین کنندگان معتبر که به صورت مستقیم آی سی های کمیاب را از تولید کننده خریداری می کنند کمک بگیرید.

یکی از مشکلات رایج که هنگام خرید آی سی از چین برای سفارش دهندگان پیش می آید بی کیفیت و یا سوخته بودن قطعه است. از آنجا که مشتریان هنگام خرید تعداد بالای آی سی سفارش می دهند ممکن است در میان آن ها قطعات بی کیفیت و یا سوخت وجود داشته باشد. همچنین تشخیص آی سی های دارای مشکل باعث های سال تقریباً غیر ممکن است. برای جلوگیری از این مشکلات تنها راهی که وجود دارد، پیدا کردن یک تامین کننده معتبر است تا با خیال راحت سفارش خود را انجام دهید و از سلامت و کیفیت مطمئن باشید.

ساخت برخی قطعات الکترونیکی بدون خرید آی سی از چین امکان پذیر نیست. امروزه نیاز کشور ما به تهیه قطعات الکترونیکی پیش از قبل بسیار افزایش یافته است. اما از آنجا که فرایند واردات با مشکلات بسیاری روبرو است، آشنا بودن با مشکلات پیش رو و نحوه خرید آی سی برای هر شرکت واردکننده ضرورت بسیاری دارد.

شرکتی که بتواند قطعه مورد نظر شما را با مشخصات تعیین شده تهیه کند و نسبت به اصل بودن آن ضمانت در اختیار شما قرار دهد سخت به نظر می رسد. اما با کمی دقت و تلاش می توانید تامین کننده مطمئن پیدا کنید و نیاز خود را برطرف نمایید تا در زمینه صنعت الکترونیک بهترین قدم ها را برای کشور بردارید.خرید آی سی از چین طبق مراحل گفته شده در زیر انجام می شود:

  • اولین مرحله: در اولین مرحله باید سفارش خود را ثبت کنید تا موجود یا عدم موجود آی سی بررسی شود و قیمت تقریبی آن را به شما اعلام گردد.
  • دومین مرحله: بعد از ثبت اطلاعات دقیق تایید نهایی به واحد بازرگانی ارجاع داده می شود. این واحد با مشخصات اعلام شده نوع آی سی شما را برای خرید به تامین کنندگان تخصصی اعلام می کند و در صورتی که هیچ مشکلی برای تهیه آن وجود نداشته باشد قیمت اصلی استعلام و برای تایید نهایی با شما تماس گرفته می شود.
  • سومین مرحله: در این مرحله باید سفارش شما قطعی شود و هزینه خرید آی سی از چین پرداخت شود. خوب دقت داشته باشید در مرحله سوم یک قرارداد باید تنظیم شود که در قبال آن می توان مبلغی را به عنوان پیش پرداخت پرداخت کنید تا تامین کننده سفارش شما را از کشور چین انجام دهد.
  • چهارمین مرحله: در این مرحله سفارش شما از کشور چین خریداری شده و برای دسترسی به آن باید مراحل گمرکی، ترخیص و سپس بازرسی نهایی را طی کند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>