اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

واردات دیود چگونه انجام می شود؟ آیا برای چرخ صنعت خود به قطعه پرکاربرد نیاز دارید؟ اما نمی دانید چگونه آن را تهیه کنید؛ پس لازم کمی در مورد نحوه واردات این قطعه آگاهی کسب کنید. دیود در مدار های الکتریکی حضور پررنگی دارد و از آن استفاده های بسیاری می شود. اما این روزها به خاطر عوامل بسیاری چنین قطعاتی بسیار کمیاب شده اند و واردات آنها با مشکلات زیادی روبرو است.

از طرفی قطعات الکترونیکی جز مهم ترین تجهیزات برای پیشرفت تکنولوژی است و کشور ما نمی تواند بدون واردات قطعات الکترونیکی قدمی رو به جلو بردارد.مطمئنا این موضوع را در زمینه فعالیت خود کاملا درک می کنید و عدم دسترسی به دیود و دیگر قطعات برایتان بسیار آزاردهنده است. اما راهکار چیست؟

شرکت های مختلف در زمینه واردات دیود فعالیت می کند. اما نمی توان به همه آنها اعتماد کرد. شرکتی قابل اعتماد است که تمام مراحل واردات را به صورت دقیق انجام دهد و در این زمینه تجربه بسیاری داشته باشد. همچنین در زمان موعود قطعه را به دست شما برساند.

از طرفی پیشنهاد می شود در زمینه ساخت دیوید یا قطعات الکترونیکی قدم برداریم. اما آیا این کار راحت است؟ کشور ما برای ساخت قطعات الکترونیکی به پیش زمینه های بسیاری نیاز دارد و دستگاه هایی که تهیه آنها کار هر کسی نیست. پس بهتر است به همان واردات قطعات الکترونیکی فکر کنیم. خرید قطعات الکترونیکی از خارج نسبت به ساخت آن بسیار راحت تر است؛ آن هم زمانی که به یک شرکت وارد کننده قطعات الکترونیکی اطمینان کامل داشته باشیم.

آیا می توان قطعه دیگری را جایگزین دیود و دیگر قطعات الکترونیکی کرد؟ قطعاً خیر. قطعات الکترونیکی هر کدام یکی از وظایف اصلی مدار الکترونیکی را برعهده دارند و هیچ کدام نمی توانند جایگزین دیگر قطعه ها شوند. مثلاً دیود وظیفه کنترل جریان برق بر عهده دارد و حضور آن در مدار الکتریکی باعث می شود ورودی برق کاملاً کنترل شده باشد و با ولتاژ مناسب به دستگاه برسد.

در واقع وظیفه دیود در برد الکترونیکی بسیار شبیه قلب انسان است که خون را تصفیه و سپس پمپاژ می کند.حال تصور کنید این قطعه در مدار الکتریکی وجود نداشته باشد. در نتیجه وسایل برقی بعد از برقراری اتصال با برق نابود می شوند و این موضوع کاملاً غیرقابل تحمل است.

مدارهای الکترونیکی در هر زمینه ای حضور دارند و دستگاه های صنایع مختلف مانند صنایع چوب، صنایع فلز، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی، دستگاه های امنیتی، شرکت های آب و گاز و تلفن همگی به مدار الکترونیکی و وجود دیود نیاز دارند که این روزها به خاطر مشکلات زیادی در واردات دیود تمام دستگاه ها با دردسرهای بسیاری روبرو شده اند که هر روز نیاز کشور ما به قطعات الکترونیکی و دیود افزایش پیدا می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>