اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

شرکت های وارد کننده از چندین کشور برای واردات قطعات الکترونیکی استفاده می کنند. شما می توانید با توجه به نوع قطعه کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید و کار را به دست واردکننده بسپارید.این روزها بیشتر واردات دیود از کشورهایی همچون ترکیه، چین و دوبی انجام می شود. شرایط مبادله با این کشورها به خاطر گذرگاه های مرزی راحت تر است.

همچنین قوانین واردات قطعات الکترونیکی از ترکیه نسبت به دیگر کشورها راحت تر انجام می شود و در زمان کوتاه تری قطعه از ترکیه به کشور ما صادر خواهد شد.حال با مشکلات بر سر راه واردات دیود چه کار کنیم؟ در صورت نبود دیود بسیاری از دستگاه ها و مدار الکترونیکی از کار می افتد و عملاً صنعت برق بی فایده است.

تنها راهکاری که وجود دارد پیدا کردن یک شرکت وارد کننده معتبر است. شرکتی که بتواند تمام مراحل را به آسانی و بدون دغدغه سپری کند و در زمان مشخص شده قطعه را به دست شما برساند؛ آن هم قطعه ای که نظر کیفیت هیچ مشکلی نداشته باشد و در قبال آن ضمانت نامه تنظیم کند.حال مشکلاتی که بر سر راه واردات دیود قرار دارد را در موارد زیر با یکدیگر بررسی می کنیم:

روبرو شدن با قطعات سوخته و خراب

یکی از بدترین مشکلاتی که هنگام واردات دیود با آن روبرو هستیم، عدم کیفیت قطعه است. ممکن است در قسمتی از واردات این قطعه با قطعات سوخته و خراب رو به رو شویم. مطمئا در این مواقع، حال شما کاملاً خراب می شود و تصور می کنید این همه تلاش و هزینه بی فایده بوده و باز هم به قطعه مورد نظر دسترسی پیدا نکردید. یا این که قطعه کیفیت مناسبی ندارد و بعد از مدتی استفاده خراب شده و مجبور هستید باز هم هزینه بپردازید و این قطعه را از دیگر کشورها خریداری کنید. این مشکلات بسیار آزار دهنده هست. اما به ناچار در واردات قطعات الکترونیکی وجود دارد.

تحریم های بی رحم آمریکا

تحریم های بی رحمانه آمریکا که همه ما ایرانی ها با آن دچار هستیم، جزء اصلی ترین مشکلات واردات دیود است. در این چند سال کشور آمریکا با اعمال تحریم های آزاردهنده خود کشور ما را در زمینه صادرات و واردات با مشکل روبرو کرده است. بسیاری از قطعات صنعتی که برای پیشرفت و تکنولوژی نیاز داریم امکان صادر کردن و وارد کردن شان بسیار سخت و دشوار است.

قطع صادرات قطعات الکترونیکی به کشور ما

به خاطر تحریم های پی در پی آمریکا کمتر کشوری حاضر می شود که قطعات الکترونیکی را برای ما صادر کند. به همین خاطر، با مشکل کمیاب بودن قطعات الکترونیکی رو به رو هستیم و بسیاری از قطعات امکان واردات شان اصلا وجود ندارد یا به خاطر مشکلات بسیار بر سر راه قیمت باورنکردنی دارند که برای بسیاری از صنایع خریدشان نمی صرفد.

ترخیص دشوار دیود از گمرک

ترخیص دیود از گمرک یکی از مراحل سخت واردات این قطعه است که باید به صورت دقیق انجام شود. این مرحله تنها توسط کسانی قابل اجراست که در زمینه واردات مهارت خاصی داشته و با قوانین آن آشنا باشند تا تمام مدارک لازم را خیلی سریع تهیه کنند و قطعه را تحویل بگیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>