اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

یک واردکننده معتبر برای واردات قطعات الکترونیکی از چین باید تجربه ها و مهارت بسیاری کسب کرده و با قوانین واردات آشنایی کامل داشته باشد. همچنین داشتن ارتباطات بسیار با تولیدکنندگان خارجی در زمینه قطعات الکترونیکی برای هر تامین کننده حرفه ای ضروری است.

علاوه بر این ها تامین کننده باید با مخاطبین خود به خوبی برخورد کند و به خواسته های آنها توجه ویژه داشته باشد و بتواند قطعات مورد نیاز آنها را در زمان مشخص شده به دست شان برساند.در موارد زیر به دیگر ویژگی های مهم یک معتبرترین واردکننده قطعات الکترونیکی از چین می پردازیم:

یک واردکننده معتبر از کارشناسانی بسیار خوب و با دانش بسیار برخوردار است. کارشناسانی که به خوبی انواع قطعات الکترونیکی را از نظر کیفیت بررسی کنند.همچنین تعرفه قیمت واردات قطعات الکترونیکی یکی دیگر از ویژگی های مهم وارد کننده معتبر است.

وارد کننده باید برای قطعات خود قیمت مناسبی در نظر بگیرد تا همیشه رضایت مخاطبین را در دست داشته باشد.داشتن مدارک و مجوزها برای واردات قطعات الکترونیکی دیگر مواردی است که باید در انتخاب معتبرترین وارد کننده در چین در نظر داشته باشید.

بعد از پیدا کردن وارد کننده معتبر نوبت به خرید قطعات الکترونیکی می رسد. در این قسمت باید شرایط و ویژگی های مهم قطعه مورد نظر خود را برای تامین کننده به صورت دقیق مشخص کنید و در صورتی که زمان خاصی به قطعه نیاز دارید حتماً هنگام سفارش لحاظ نمایید. در صورت تایید، تامین کننده اقدام به سفارش قطعات الکترونیکی از خارج می کند.

ثبت سفارش به دو صورت انجام می شود؛ انتقال پول به صورت مستقیم و انتقال پول از راه صرافی ها. امروزه روش مستقیم امروزه به خاطر وجود تحریم های مکعب مال شده امکان پذیر نیست بیشتر تامین کنندگان از روش صرافی ها استفاده می کنند البته هنگام استفاده از روش دوم دقت داشته باشید که از اعتبار و صحت صرافی اطمینان کامل کسب کنید

بعد از پیدا کردن معتبرترین وارد کننده قطعات الکترونیکی از چین و واریز پول، اقدامات حمل و نقل قطعات الکترونیکی خریداری شده صورت می گیرد. مدت زمانی که برای انتقال قطعات طول می کشد به شرایط گمرکی و فاصله کشور و کشور مورد نظر بستگی دارد. همچنین قوانینی که برای واردات قطعات الکترونیکی اعمال شده روی زمان انتقال تأثیر گذار است.

به طور کلی، انتقال قطعات به سه روش هوایی، دریایی و زمینی انجام می شود که انتخاب هر کدام از این روش ها به موقعیت مکانی کشور مورد نظر بستگی دارد. همچنین زمان مشخص شده توسط مشتری در انتخاب این سه روش اثرگذار خواهد بود. معمولا انتقال قطعات از کشور چین به صورت هوایی انجام می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>