اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

یکی از مزایای مهم واردات قطعات الکترونیکی دسترسی به انواع قطعات است. تنوع و گستردگی انتخاب باعث می شود قطعات مورد نیاز خود را به راحتی تعمیر کنید و در حوزه فعالیت خود بهترین قدم را برای پیشرفت برداریدوامروزه گستردگی قطعات الکترونیکی بسیار زیاد است و هر شرکت تولید کننده ای با کیفیت مشخصی قطعات مختلف را تولید و در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

ارائه قیمت مناسب

خرید قطعات الکترونیکی از دیگر کشورها نسبت به تهیه آن در داخل کشور قیمت مناسب تری خواهد داشت. شرکتی که شما برای واردات قطعات الکترونیکی در نظرگرفته اید، قیمت مناسب تری نسبت به قطعه ای که در حال حاضر در کشور وجود دارد برای شما ارائه می دهد. تنها لازم است برای مدتی صبر کنید تا قطعه از کشور موردنظر خریداری شود و به دست شما برسد

اطمینان از اصل بودن قطعه

با انتخاب واردات قطعات الکترونیکی نسبت به اصل بودن قطعه اطمینان کامل به دست می آورید و نگرانی بابت تقلبی بودن آن نخواهید داشت. مخصوصاً زمانی که تشخیص قطعه از قطعات الکترونیکی بسیار سخت و دشوار است و هر کسی نمی تواند قطعه را از اصل آن تشخیص دهد.

دسترسی به تعداد مورد نیاز

شما هر چقدر قطعه نیاز داشته باشد از روش واردات قطعات الکترونیکی می توانید تامین کنید. بدون این که نسبت به محدودیت نگران باشید. همچنین خرید عمده قطعات الکترونیکی از خارج موجب می شود برایتان به صرفه تر باشد و نیاز نباشد هر چند وقت یکبار برای خرید قطعه اقدام کنید.حال که با مزایای واردات قطعات الکترونیکی از خارج آشنا شدید، بهتر است با نکات مهم هنگام ثبت سفارش هم آشنا شوید تا با دید کامل اقدام به خرید کنید.

نیاز به قطعات یکی از اصلی ترین مشکلات در حال حاضر تولید کنندگان داخلی است که باعث نگرانی های بسیاری می شود. با توجه به شرایط در حال حاضر کشور ما و وجود تحریم های بسیار، تولیدکنندگان مختلف به قطعات الکترونیکی برای پیشرفت و توسعه هیچ دسترسی ندارند و برای راه اندازی فعالیتشان به قطعات اورجینال الکترونیکی پرکاربرد نیازمند هستند.

علاوه بر این نمی توانند با تکیه بر تجربه و توان اقدام به تولید قطعات الکترونیکی کنند. چرا که تولید این دسته از محصولات به تجهیزات منحصر به فرد نیاز دارد و کار هر فردی نیست. به همین خاطر، تنها خرید قطعات الکترونیکی از دیگر کشورها بهترین راه حل است. در ادامه با نکات مهم برای سفارش قطعات الکترونیکی از خارج می پردازیم:

تامین قطعات الکترونیکی باید از شرکت های معتبر انجام شود. شرکتی که دارای نمایندگی در کشور مورد نظر است و روابط خوبی با تولیدکنندگان خارج از کشور دارد.قبل از ثبت سفارش حتما نسبت به ضمانت نامه اطمینان کامل به دست آورید تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانید قطعه را مرجوع کنید. پشتیبانی همه جانبه هم یکی دیگر از نکات مهم هنگام ثبت سفارش است.

شرکت وارداتی باید در هر لحظه پاسخگوی مشکلات شما باشد و روند خرید را به صورت کامل به شما توضیح دهد.کمک گرفتن از مشاورین حرفه ای در این زمینه باعث کسب اطمینان بیشتر می شود و شما با خیال راحت تر می توانید قطعات الکترونیکی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>