اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

امروزه نیاز به اکثر تولیدکنندگان داخلی به قطعات الکترونیکی دغدغه های اصلی و بدون وجود قطعات هرگز نمی توانند در حرفه خود پیشرفت خوبی داشته باشند.از طرفی واردات قطعات الکترونیکی با مشکلات بسیاری همراه است. به خصوص این روزها که تحریم های اقتصادی روند واردات قطعات الکترونیکی را با مشکلات بسیاری همراه کرده است.

حال اگر مجموعه ای را بشناسید که در زمینه واردات قطعات الکترونیکی از کشور چین تجربه داشته باشد به راحتی می توانید اقدام پرسودی در روند پیشرفت داشته باشید. مخصوصا زمانی که این مجموعه ها در این زمینه فعالیت های گسترده ای دارند مانند تحویل یک هفته ای قطعات الکترونیکی از چین.

قبل از ثبت سفارش قطعات الکترونیکی از چین باید از جنس و نوع قطعه اطمینان کافی داشته باشید و از فروشنده نمونه های موجود را درخواست کنید. در این شرایط بهتر می توانید نسبت به کیفیت قطعه مطمئن باشید و با خیال راحت تر ثبت سفارش انجام دهید. مشاهده نمونه های موجود یکی از راهکارهای تضمین کننده کیفیت محصول است. در کنار این که شرکت مورد نظر کیفیت محصول را کاملاً تضمین می کند.

به طور کلی، فروشندگانی که در زمینه واردات قطعات الکترونیکی است که فعالیت می کنند به دو دسته اند. دسته اول دلالان فروش قرار دارند و دسته دوم کسانی هستند که به صورت مستقیم قطعات را در اختیار شما قرار می دهند.پس حتماً نسبت به تجربه و مهارت شرکت بازرگانی اطمینان کافی به دست آورید تا هزینه اضافی بابت دلالان پرداخت نکنید.

هیچ گاه برای خرید عجله نداشته باشید و فرصت کافی برای مشاهده کیفیت قطعات مختلف در نظر بگیرید.حتماً قبل از واردات قطعات الکترونیکی از شرایط گمرکی مطلع شوید و قیمت دقیق را مورد بررسی قرار دهید.افرادی که در این زمینه فعال هستند با سودهای بسیاری روبه رو می شوند. پس از قبل از ثبت سفارش حتماً قیمت نهایی قطعه مورد نظر خود را بررسی کنید.حتما نوع قطعه را مشخص کنید و نحوه سفارش قطعه را بررسی کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>