اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

کاملاً واضح است که بازار لوازم الکترونیک در ایران به دلیل تغییر سیاست و اهداف استراتژیک حکومتی نباید به تولیدکنندگان در غرب وابسته باشد. با این وجود، هنوز نمی توان یک بار برای همیشه استفاده از تمام اجزا و فناوری های تولید شده در خارج از کشور را متوقف کرد. چراکه شروع بازار لوازم و قطعات الکترونیکی با رشد همزمان، شاید ده ها سال طول کشد.

محصولات تولید شده توسط شرکت های تجاری در P.R. چین، و همچنین موسسات دولتی ساختار CETC (شرکت گروه فناوری الکترونیک چین) و سایرین، به منظور یک هدف ایده آل برای شرکت های داخلی شناخته می شود و به راحتی می توان قطعات الکترونیکی باکیفیت چینی با ویژگی های نسبتاً بالایی تهیه نمود. چراکه این کشور، وارد بازار رقابتی شده و در حال رشد است. همچنین دقیقاً از آنالوگ های ایالات متحده آمریکا، اروپا و ژاپن پیروی می کند.

قیمت مناسب واردات قطعات الکترونیکی از چین

در کنار کاهش قیمت، چینی ها موفق شدند ارزش بازدهی را نیز افزایش دهند که پویایی نرخ شکایات بد کیفیت را بهبود می بخشد. باز هم با این شرایط، شرکتی بتواند قطعات الکترونیکی باکیفیت از چین وارد کند، بسیار اهمیت دارد.

تنوع بالا قطعات

یکی از مزایای بازار قطعات الکترونیک چین، تنوع بسیار بالا آن است. به راحتی می توان هر قطعه ای را از بازار چین تهیه نمود. جالب است بدانید کشورهای معتبر جهانی همگی در کشور چین دارای دفاتر رسمی هستند و امکان دسترسی به قطعات برتر از این کشور وجود دارد.

بهره مندی از تولید کنندگان برتر دنیا

یکی دیگر ویژگی هایی که باعث شده است بازار چین برای صنایع ایران مهم شناخته شود، بهره مندی از تولیدکنندگان برتر دنیاست. در این کشور برندهایی که اصالت آمریکایی و اروپایی دارند، وارد خط تولید چین شده اند و به دلیل هزینه کمتر تولید در این کشور فعالیت خود را در چین هم گسترش داده اند تا بتوانند به دنیای گسترده تری محصول ارائه دهند.

دسترسی سریع به قطعه

با انتخاب بازار قطعات الکترونیک چین، خرید سریع تر را تجربه می کنید و لازم نیست وقت زیادی برای دسترسی به قطعه مورد نظر صرف کنید. دلیل این ویژگی، دسترسی از راه های مختلف حمل و نقل است. در حالی که هزینه کمتری بابت حمل و نقل پرداخت می شود. پس اگر به دنبال خرید راحت تر و دسترسی سریع تر به قطعات الکترونیکی هستید، چین بهترین راه کار است.

بهره مندی از بازار جهانی

همیشه خرید از چین به معنای خرید قطعات الکترونیکی چین نیست. بلکه قطعات الکترونیکی ساخت کشورهای دیگر هم در بازار چین به فروش می رسد. این ویژگی به عنوان یک امتیاز مثبت شده می شود که امکان دسترسی به بازار بزرگ تر و جهانی را برای پیشرفت کشورمان به ارمغان آورده است.در حقیقت شما به کمک یک واسطه گر در کشور چین سفارش خود را از کشورهای دیگر انجام می دهد. البته باید بدانید این روش کمی زمان بر است و ممکن است هزینه بیشتر بابت آن پرداخت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>