اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تجارت قطعات

این قطعات بسیار پیچیده و حساس هستند و در مدار های الکترونیکی حساس و کوچک به کار می روند و بر روی یک قطعه سلیکون قرار می گیرند و در توضیح این قطعات همین جمله کفایت می کند که به شما بگویم اگر این قطعات وارد کشور نشوند بسیاری از پروژه های برقی و الکترونیکی دچار مشکل و ایراد می شوند و ناقص می مانند.

هر کدام از ای سی ها دارای قطعاتی هستند که به آنها پین می گویند و این پین ها به دو دسته ورودی و خروجی تقسیم می شوند و تمامی این قطعات دارای فیلی به نام دیتا شیت هستند. مشخصات فنی این قطعات به صورت کامل در دیتاشیت ها قرار داده شده است. با استفاده از این فایل ها شما می توانید کاربرد تک تک آن قطعات و ای سی هارا بشناسید. بر روی هر ای سی اعداد و حروفی نوشته شده است که شما می توانید با خواندن این اعداد و فرمول نویسی آنها اطلاعات اولیه را از ای سی ها به دست بیاورید.

ای سی های ساخته شده در جهان به قدری متنوع هستند که امکان نیست شما بتوانید تمامی آنها را بشناسید. با افزایش روز افزونه پروژه های برق صنعتی و ساختمانی احتیاچ مهندسین به قطعات ای سی هم افزایش پیدا کرده است وبه گونه ای شده که امروزه شما می توانید قطعات ای سی را به صورت کوچک تر و ارزان تر از گذشته پیدا کنید. ای سی ها را می توان بنا به کاربردشان به انواع مختلف دسته بندی کرد که به صورت زیر است:

  • ای سی دیجیتالی
  • ای سی آنالوگ
  • ای سی آنالوگ دیجیتال

روش های هوایی

برای واردات و خرید آی سی از دبی یکی از سریع ترین روش هایی که وجود دارد این است از روش هوایی استفاده کنید.در این روش بین 4 الی 6 هفته طول می کشد که شما قطعات تان را سفارش دهید و به دست شما برسد. واگر کارتان جوری باشد که عجله داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه حمل ونقل بار به کشور مجاور در سریعترین زمان ممکن ای سی خودتان را تحویل بگیرید.

روش دریای برای خرید ای سی

این روش نسبت به روش های دیگر کندتر است ولی هزینه کمتری دارد ویکسری مزایای دیگر نسبت به روش های دیگر دارد و خیلی از تجار ایرانی دوست دارند که از این روش استفاده کنند.اگر تعداد سفارش شما بسیار بالا باشد مثلا ده کانتینر ای سی داشته باشید باید از این روش استفاده کنید چون هزینه حمل بار پایین است و حمل آن هم اسان است.علاوه موارد فوق به دلیل نزدیکی دبی و ایران از راه دریایی سرعت این روش خوب است.

هزینه ارسال آی سی از دبی

جواب دادن به این سوال بسیار مشکل است چرا که هزینه وارداتی وخرید ای سی از دبی متغییر است و به مولفه های زیادی بستگی دارد مثلا نوع کالا، تعداد و.به عنوان مثال اگر شما بخواهید قطعات زیمنس ویا قطعات الکترونیک صنعتی وارد کنید. چندین شرکت و برند هستند که از دبی این قطعات را می توان سفارش داد و خرید واینکه شما نهایتا به کدام یک از آنها سفارش دهید هم در قیمت تأثیر گذار است.

در کنار مواردی که گفته شد شما حتما باید هزینه هی جانبی دیگر نظیر حمل ونقل بار و گمرکات وترخیص کالا، هزینه های بسته بندی و…. را هم در نظر بگیرید.بنابراین بهترین راه برای شناسایی هزینه کلی خرید ای سی از دبی این است که شما با راه های واردات ارزان قیمت هم آشنا شوید.

حتما برای تامین قطعات مورد نیاز خود از کسی که این قطعات را برای شما ارسال می کند بخواهید که با یک شرکت معتبر قرارداد ببندد. این گونه از بابت سالم بودن قطعات خود خیال تان آسوده خواهد بود. همچنین با کسی قرارداد ببندید که حداقل چند روزی بعد از ارسال قطعات و ای سی ها آنها را گارانتی کند تا بتوانید ازشان تست سالم بودن بگیرید.

در نظر داشته باشید، هنگام تامین کالا از دبی باید به مواردی نظیر شماره فنی، لینک دیتاشیت، کارخانه سازنده و تعداد مورد نیاز از هر محصول را برای تامین کننده ارسال کنید تا او در این زمینه اشتباه نکند. همچنین مدت زمانی را که به این ای سی ها احتیاج دارید را به تامین کننده خود بگویید تا او در زمان ارسال قطعات دچار تاخیر نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>