اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سمپاش

این سمپاش ها چرخ و شاسی ندارند و بر روی تراکتور سوار و دارای کاربرد زراعی هستند. به طور معمول با مخزن 400 لیتری و بوم 8 متری ساخته می شود. عرض بوم استفاده شده برای این نوع سمپاش در مزارع وسیع و تسطیح شده به 40 متر هم می رسد.

مخزن سمپاش تراکتوری بوم دار بر روی شاسی و چرخی که به اتصال سه نقطه تراکتور متصل است قرار می گیرد. با اتصال پمپ به محور تواندهی تراکتور و به کمک دو بازوی هیدرولیک، عمل سمپاشی انجام می شود. مخازن سمپاش پشت تراکتوری سوارشونده گنجایش 200، 400، 600 و 800 لیتری دارد.

این مدل سمپاش دو چرخ دارد و برای دریافت توان مورد نیاز، در یک نقطه به محور تواندهی تراکتور متصل می شود. هم اکنون در اکثر نقاط کشور از این نوع سمپاش در باغات و گاهی در مزارع استفاده می شود. ظرفیت مخزن آن معمولا بین 400 تا 2000 لیتر است.

سمپاش تراکتوری لانس دار در میان باغداران و کشاورزان بسیار محبوب است. به دلیل ارزان بودن، حمل و نقل آسان و امکان سمپاشی چند ردیفه در باغات کاربرد زیادی دارد.این سمپاش به مالبند تراکتور متصل شده و از محور توان دهی تراکتور نیرو می گیرد. در حالت دیگر در پشت تراکتور و وانت کشیده شده و از یک موتور بنزینی نیرو می گیرد.

این سمپاش دارای یک لانس دستی و شلنگ با طول زیاد است. با حرکت تراکتور در کنار ردیف درختان، کارگر با در دست گرفتن لانس عمل سمپاشی را انجام می دهد.سمپاش ها با توجه به نوع پمپ، موتور و جنس مخزن (پلی اتیلنی، گالوانیزه) از نظر قیمت متفاوت می باشند.

سمپاش های تراکتوری توان مورد نیاز برای سمپاشی را از محور تواندهی تراکتور می گیرند. نکته مهم در انتخاب سمپاش تراکتوری، کیفیت لوازم استفاده شده می باشد که باید مورد توجه مصرف کننده قرار گیرد. سمپاش های تراکتوری دارای ظرفیت های متفاوتی می باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>