اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زنجیر تیز کن

زنجیر تیزکن های اره برقی یا اره موتوری ممکن است دستی باشند یا الکترومکانیکی و هیدرولیک. نمونه های هیدرولیک ممکن است با برق یا باتری کنند و حتی به باتری وسیله نقلیه شما متصل شوند. این نمونه ها معمولا به گونه ای طراحی می شوند که به یک نیمکت، میز یا دیواری در گاراژ یا کارگاه شما متصل شوند و شبیه به دستگاه آسیاب یا گودی فلزی به نظر می رسند.

این یعنی شما می توانید زنجیر اره برقی و موتوری خود را در حالت ایستاده تیز کنید و کنترل بیشتری روی آن داشته باشید. نصب دستگاه روی دیوار همچنین به کاربر اجازه می دهد تا ابزار را در پایین یا دقیقاً پایین سطح چشم سوار کند و در هنگام تراشیدن زنجیر مجبور به خم شدن نشود. البته تعدادی از جدیدترین مدل های این دستگاه ها از تکنولوژی دیجیتال برای تعیین دقیق زوایای موجود بر روی تراشه استفاده می کنند و دارای بازخوانی LED هستند که شما را قادر می سازد تا به راحتی زاویه مورد نظر برش ها را کلید بزنید.

در تراش های برقی که از کمکی هیدرولیکی بهره می برند، هر بار چرخ چرخش را پایین می آورید، کمک هیدرولیکی زنجیر را در جای خود قفل می کند. بنابراین در هنگام تماس چرخ سنگزنی، پیوندهای برش حرکت نخواهند کرد. تراشنده اره برقی دستی نیز همانطور که از نامش مشخص است، فاقد اجزای الکتریکی است و توسط حرکات دست و بدن شما نیرو می گیرد. این دستگاه ها برای زمان هایی که از منبع الکتریکی دور هستید بسیار مناسب هستند. مخصوصا اینکه کوچک و سبک هستند و می توانید آن ها را درون کمربند ابزار خود بیندازید.

میزان سرعت چرخش سنگ آسیاب که با چرخش در دقیقه (RPM) اندازه گیری می شود، در برش دهنده زنجیر اره موتوری و برقی یک فاکتور اساسی ست و از نظر تئوری، RPM بالاتر کار را با سرعت بیشتری انجام می دهد. سرعت چرخش این دستگاه ها به طور متوسط از حدود 3000 تا 4200 دور در دقیقه است و 3400 دور در دقیقه رایج ترین میزان سرعت است که برای تیزکردن دستگاه هایی مثل اره موتوری هیوندای 650 یا انواع مدل های اره برقی و موتوری نمایندگی اشتیل به کار گرفته می شود.

یک نکته مهم دیگر در انتخاب دستگاه زنجیر تیزکن اره موتوری یا برقی این است بتوانید زنجیر را در حالی که هنوز به اره شما متصل است، تیز کنید. این کار می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و سرعت تان را بالا ببرد.بهترین برندهای دستگاه زنجیر تیزکن اره موتوری و برقی در سال 2021 نیز عبارتند از:

  • Katzco
  • Granberg
  • Oregon
  • Husqvarna
  • Buffalo Tools
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمدرضوانی :
سلام زنجیرتیزکن اره موتوری اتوماتیک موجوده؟؟؟؟ با تشکر
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>