اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زنجیر تیز کن

برش تمیز هنگام بریدن شاخه و هرش درختان برای سلامتی آنها ضروری است و قطع نامناسب شاخ وبرگ می تواند صدمه ای جدی به درخت وارد کند و فشار بیشتری روی آن بیاورد. هنگام برش چوب و الوار نیز، تیغه های تیز به معنای کار سریعتر و تمیزتر شدن لبه های برش خورده است. هیزم بهتر است با لبه تیز برش داده شود، تا سریعتر خشک شود و لبه های مربع شکل برای ذخیره سازی دقیق و کم جا داشته باشد.

حتما هم می دانید که در اثر استفاده های مکرر از اره، دندانه های زنجیر اره شما کند می شوند و ممکن است لبه های آن ها خرد یا صاف شوند. پس تیز نگه داشتن زنجیر اره برقی و موتوری شما تضمین می کند که کارهای برشکاری تان سریعتر و با دقت بیشتری انجام صورت بگیرد، اما با توجه به قیمت اره بنزینی و قطعات جانبی آن و حتی قیمت اره بنزینی دست دوم، خرید زنجیرهای جدید با هر بار کند شدن زنجیره قدیمی نیز می تواند بسیار گران باشد!

پس موقع خرید یک اره برقی یا موتوری در کنار چک کردن مواردی مثل قیمت اره موتوری اشتیل آلمان یا قیمت اره موتوری کوچک، نگاهی هم به قیمت و انواع دستگاه زنجیر تیزکن هماهنگ با مدل و برند مورد نظر خود بزنید.استفاده از بهترین تراش اره برقی و موتوری هم باعث تیز شدن زنجیر اره شما می شود و هم طول عمر و ماندگاری زنجیر را افزایش می دهد. یک تراش اره برقی با چرخاندن دندان های زنجیر اره کاری می کند تا آن لبه تیز را به آن برگرداند.

مهم است که تیزکننده ای انتخاب کنید که دارای سرعت مناسب باشد و با پیچ اره برقی و موتوری شما سازگار باشد. اتوماسیون و فناوری دیجیتال و همچنین ویژگی ها و لوازم جانبی اختیاری دستگاه را هم حتما در ذهن داشته باشید. به صورت کلی برای خرید یک زنجیر تیز کن اره موتوری مناسب باید به سه چیز توجه داشته باشید:

  • چقدر می خواهید برای انجام فرآیند تراشکاری تلاش کنید؟
  • با چه سرعتی می خواهید زنجیر را تیز کنید؟
  • چه مقدار پول می خواهید خرج کنید؟
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>