اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زنجیر تیز کن

درست است که موتور اره برقی یکی از اصلی ترین قطعات و قسمت های این دستگاه ها محسوب می شود، اما عناصر اساسی دیگری مثل زنجیر و میله برش نیز نه تنها روی قیمت اره موتوری که روی کارایی و کاربرد آن هم تأثیر می گذارند. درواقع طول میله و اندازه موتور دستگاه اره برقی یا موتوری شما مشخص می کند که چه نوع کارهای برشی را می تواند انجام دهد و تیزی زنجیر دستگاه هم سرعت و دقت و راحتی کار با آن را تضمین می کند.

اندازه موتور این دستگاه ها معمولا در اینچ مکعب یا سانتی متر و قدرت آن ها با اسب بخار اندازه گیری می شود. یعنی موتورهای بزرگ تر قدرت بیشتری را تأمین می کنند و البته وزن بیشتری هم دارند که باعث خستگی در مدت مدت استفاده از آن ها می شوند. همچنین دورهای بالاتر (چرخش در دقیقه) موتور به معنای برش سریعتر با قدرت بیشتر است.

طول میله ها نیز در انواع اره موتوری از 12 اینچ تا 36 اینچ یا بیشتر متغییر است. اره برقی ها یا موتوری های سبک دارای میله هاای از 12 تا 14 اینچ هستند، اره های بزرگ تر میله هایی از 16 تا 20 اینچ دارند و مدل های حرفه ای دارای میله هایی هستند که 22 اینچ یا بیشتر هستند. میله بزرگ ترین اره برقی می تواند بیش از 48 اینچ باشد. با این حال، استثنائات وجود دارد و برخی از اره های برقی و موتوری حرفه ای با قدرت بالا دارای میله های کوتاه تری برای قدرت مانور بیشتر هستند.

اینها اغلب برای کار در بین شاخه ها در ارتفاع طراحی می شوند. اساسا میله هایی که در محدوده 14 تا 16 اینچ هستند برای استفاده های گاه به گاه و سبک ایده آل هستند، در حالی که میله های 18 تا 20 اینچی برای برش قطر بزرگ استفاده می شوند. از نظر عملی، حداکثر ظرفیت برش معمولاً دو اینچ کوتاهتر از طول میله است و مثلا در تقسیم هیزم میله 14 تا 16 اینچی بهترین کارایی را خواهند داشت.

مارک های مختلف مثل اره موتوری ماکیتا یا اره موتوری ادون طیف وسیعی از ویژگی های مختلف را برای تأمین نیازهای شغلی خاص ارائه می دهند. بنابراین مهم است که قبل از خرید اره موتوری، کاری را که قصد انجام آن را دارید در نظر بگیرید. اندازه و نوع چوبی که باید برش دهید و تجربه شما در استفاده از اره برقی یا موتوری از عوامل انتخاب اره مناسب است. با همه این ها هرچقدر هم بهترین مارک اره موتوری بنزینی یا برقی را متناسب با نیاز کاری خود تهیه کنید، استفاده بهینه از آن منوط به داشتن زنجیرهایی با دندانه های تیز و برنده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>