اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


روتیواتور


روتیواتور کشویی دستی

رتیواتور کشویی دستی یک ابزار شخم زنی تراکتوری است که برای باغات و شخم پای درختان مناسب است. این دستگاه دارای این قابلیت است که در هنگام حرکت تراکتور به صورت دستی از کنار تراکتور به طرف پای درخت برود و خاک منطقه نزدیک به درخت را با عمق شخم تا 25 سانتیمتر زیر و رو کند و کلوخه ها را نرم نماید. عرضی که این دستگاه می تواند کار کند 160 سانتیمتر است.

این نوع دستگاه قابلیت آن را دارد که در هر ردیف آن 6 تیغه متصل باشد که تعداد کل تیغه ها 42 عدد است. در اینصورت توانایی از بین بردن علف­های هرز و شخم زنی را به طور کامل دارا است. به هر ردیف رتیواتور های معمولی 4 عدد تیغه متصل است.

روتیواتور سنسوردار

رتیواتور سنسوردار به پشت تراکتور متصل می­شود و کاربرد آن در باغات و مزارع برای شخم­زنی ردیف­های بین درختان و سطح مزارع است. این دستگاه دارای سنسور الکتریکی است که در حین حرکت در فضای کاری، اگر به درخت یا مانعی برخورد کند، برمی گردد و در مسیر بدون مانع پیش می­رود. انواع رتیواتور سنسوردار با ابعاد کوچک تر و با کاربرد در باغات و فضاهای تنگ تر را می توان به تیلر متصل کرد و برای زمینهای وسیع کشاورزی و مزارع به پشت تراکتورهای بزرگ متصل می شوند.

روتیواتور بازویی سنسوردار

روتیواتور بازویی سنسوردار، یک ابزار شخم زنی مدرن است که برای خردکردن و ازبین بردن علف­های هرز استفاده می­شود. به دلیل فضای پردرخت باغ­ها، روتیواتور بازویی سنسوردار به ابزار شناسایی و سنسور الکتریکی مجهز شده که در هنگام برخورد به درخت به عقب برگشته و درخت را دور زده و به سطح بدون درخت برمی­گردد.هم چنین روتیواتور بازویی سنسوردار دارای بازوهای الکتریکی است که تا فاصله 2 متر و 30 سانتی متر می­تواند از تراکتور فاصله گرفته و عمل شخم زنی را در فاصله نزدیک به پای درخت انجام دهد.

این دستگاه را به انواع تراکتورهایی که توان hp 35 به بالا دارند، می توان متصل نمود.رتیواتور بازویی سنسوردار در باغهای مختلف قابل استفاده است ولی در باغاتی که کاشت منظم و ردیفی دارند و عرض ردیف شخم زنی حدود 75 سانتیمتر باشد، امکان استفاده بیشتر است و سرعت کار بالاتر می­رود.

روتیواتور سنسوردار باغی

بهترین زمان برای استفاده از روتیواتور سنسوردار باغی در طول بهار است. کاربرد این نوع از ابزار باغی قبل از کاشت بوده و برای زیر و رو کردن خاک و نابود کردن علف های هرز استفاده می شود. روتیواتور سنسوردار باغی خاک را نرم کرده و هوادهی می کند، دراین صورت گیاه می­تواند رشد بهتری داشته باشد.

جهت به حرکت درآوردن رتیواتور باغی در زمین­های کوچک و باغ ها، آنها را به تیلرها متصل می­کنند.در باغاتی که کشت ردیفی دارند از روتیواتور سنسوردار باغیبرای افزایش سرعت و کیفیت شخم زنی می­توان استفاده نمود.این دستگاه سنسور دار در باغهای پسته در استانهای مختلف ایران مورد استقبال و استفاده باغداران قرار گرفته است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>