اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیمی

مالئیک انیدرید در تولید بسیاری از مواد و ترکیب ها و وسایل روزمره کاربرد دارد. برای مثال حدود 50٪ از تولید جهانی، رزین های پلی استرغیراشباع، فایبرگلاس ها و ایلاف شیشه ای هستند.این مواد در وسایلی چون خودرو، انواع لوله ها، قایق های سبک و نیمه سنگین و مخازن نگهداری در ابعاد مختلف استفاده می شوند.

از دیگر کاربردهای مالئیک انیدرید می توان به تولید ترمو پلاستیک های پلی اورتان، رزین های پلی بوتیلن ترفتالات، الیاف اسپندکس اشاره کرد.از این ماده همچنین در تولید خمیر کاغذ، مواد احیا کننده در تولید اپوکسی ها که کاربردهایی مانند ایجاد سطوح تمیز در کارخانه های تولید دارو استفاده می شود.

روان کننده هایی که در موتور های گازوئیلی و دیزلی به عنوان پراکنده کننده و مهار کننده های خوردگی استفاده می شود نیز از مالئیک انیدرید تولید می شود.قیمت مالئیک انیدرید به دلیل تقاضای بالا در صنایع مختلف، بسیار رقابتی است. در بازارهای جهانی فروش آن در مقادیر کم و متوسط در بازه قیمتی 0.7 تا 1 دلار به ازای هر کیلوگرم است.قیمت مالئیک انیدرید در ایران حدود 20 تا 23 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم از ماده است.

مالئیک انیدرید از لحاظ شرکت در واکنش های مختلف بسیار فعال است. این ماده به صورت خود به خودی در واکنش ها شرکت می کند. هیدرولیز این ماده، سبب ایجاد واکنشی میان انیدرید و آب ایجاد شده که باعث تولید نوعی دی اسید که از خانواده ی الکن ها می شود. در این واکنش حتی الکل و استر نیز تولید می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>