اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربید

با خواص عالی که سیلیکون کاربید دارد یک گزینه امیدوار کننده برای کاربردهای با درجه حرارت بالا و مقاوم در برابر سایش است که این خواص در صنعت بسیار مهم می باشد

مواد ساینده

پودرهای سیلیکون کارباید برای فرآیندهای ماشینکاری ساینده مانند سنگ زنی، سندبلاست و برش جت آب استفاده می شود. SiC را می توان در کاغذ، پارچه یا چوب ورقه ورقه کرد تا گیر اصطکاکی تولید کند. همچنین می تواند برای شکل دادن، برش دادن و پرداخت مواد دیگر استفاده شود.

سنسور گاز در دمای بالا

از سیلیکون کارباید به عنوان وسیله سنجش در تولید مواد شیمیایی و در صنایع آزمایش توربین یا موتور برای تشخیص گازهای قابل اشتعال و قابل احتراق در محیط های سخت، دمای بالا و خورنده استفاده می شود.

الکترونیک

کاربیدهای سیلیکون به دلیل مقاومت در برابر ولتاژ بالا در بسیاری از اجزاء مدار به عنوان نیمه هادی استفاده می شوند. مقاومت ولتاژ SiC ده برابر بیشتر از سیلیکون معمولی است و حتی عملکرد بهتری نسبت به نیترید گالیم در سیستم های بیش از 1000 ولت دارد. به همین ترتیب این ماده در توسعه وسایل نقلیه الکتریکی، اینورترهای انرژی خورشیدی و سیستم های حسگر بسیار ارزشمند است.

ماشینکاری سیلیکون کارباید

در تمام برنامه های ذکر شده در بالا، در مواردی که به اجزای مهندسی با دقت بالا نیاز است، تشخیص مشکلات ماشینکاری سیلیکون کارباید مهم است. این ترکیب با وجود سختی بالایی که از خود نشان می دهد ماده ای نسبتاً شکننده است و فقط با استفاده از تکنیک های سنگ زنی الماس قابل تراشکاری است.

بنابراین باید یک اپراتور ماهر و با تجربه عملیات ماشینکاری را انجام دهد زیرا روشهای نادرست می توانند باعث ایجاد آسیب در سطح زیرین و ایجاد ریز ترک هایی شوند که ممکن است منجر به خرابی زودرس شود زیرا اجزا تحت فشارهای عملیاتی زیاد قرار می گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>