اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارافین

محصولات زیادی در بازار وجود دارد که حاوی پارافین مایع هستند. این ترکیب در درجه اول در کرم ها و لوسیون های فرموله شده برای کسانی که پوست خشک دارند استفاده می شود. قبلاً اشاره کردیم که پارافین مایع اغلب در کرم های اگزما استفاده می شود، اما ممکن است در کرم های راش پوشک، لوسیون بدن، پاک کننده آرایش، محصولات مراقبت از لب و موارد دیگر نیز از آن استفاده شود.

چرا از پارافین مایع استفاده می شود؟

پیدا کردن اسم پارافین مایع که به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده یک کرم یا لوسیون در تولید آن به کار رفته است، می تواند برای برخی از مصرف کنندگان مشکل باشد. از این گذشته، هنگامی که از کلمه ای پارافین استفاده می شود معمولاً همه ما یاد شمع می افتیم. اما اگر نگاهی به برخی از محصولات مراقبت از پوست خود بیندازید، ممکن است آن را را در کرم ها، لوسیون ها، نرم کننده لب، صابون و حتی پمادهای اگزما پیدا کنید. اما پارافین مایع چه کاری انجام می دهد و مهم تر از همه، آیا استفاده از آن روی پوست بی خطر است؟تحقیقات نشان داده است که این ترکیب بی خطر است و می توان از آن برای درمان بیماری های مختلف مانند خشکی پوست، خارش و اگزما استفاده کرد که در ادامه شرح داده شده است.

خشکی پوست

یک ماده را می توان به عنوان یک نرم کننده انسداد طبقه بندی کرد. مواد تشکیل دهنده انسداد با تشکیل یک فیلم بر روی پوست به عنوان یک مانع مقاوم در برابر آب عمل می کند. این فیلم همچنین باعث جلوگیری از تبخیر رطوبت طبیعی پوست می شود. با گذشت زمان، این عمل باعث افزایش هیدراتاسیون پوست با ایجاد تجمع آب در بالاترین لایه پوست می شود. در حالی که انواع پوست ها می توانند از نرم کننده هایی مانند پارافین مایع بهره مند شوند، اما نرم کننده ها مخصوصاً برای کسانی که پوستی خشک، خشن و یا پوسته پوسته دارند می تواند بسیار مفید باشد.

تحریک پذیری

علاوه بر مرطوب نگه داشتن پوست، پارافین مایع ممکن است به کاهش خارش پوست نیز کمک کند زیرا باعث ایجاد یک پوشش چرب در سطح پوست می شود که پوست را در برابر تحریک کننده های محیطی مانند مواد حساسیت زا، آلاینده ها و باکتری ها محافظت می کند.

اگزما

اگزما یا درماتیت اصطلاحی است که به گروهی از بیماری های پوستی گفته می شود که با بثورات خشک و خارش دار مشخص می شود. به دلیل خارش شدید همراه با بثورات، اگزما می تواند یک بیماری ناتوان کننده باشد. از آنجایی که پارافین مایع به قفل شدن رطوبت کمک می کند و باعث کاهش خارش پوست می شود به همین دلیل از این مایع برای تولید کرم های اگزما استفاده می شود. با تقویت سد رطوبت طبیعی، پارافین مایع می تواند علائم این بیماری پوستی را کاهش دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>