اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارافین

در پزشکی از موم پارافین در درجه اول به عنوان روش های گرما درمانی استفاده می شود که از قابلیت احتباس زیاد حرارت موم پارافین داغ برای انتقال گرما به لایه های عمیق تر پوست و عضله برای تسکین درد، رگ به رگ شدن، سفتی عضلات و درد آرتروز استفاده می کنند. در عین حال، این روش درمانی می تواند دامنه حرکتی را افزایش داده و ماهیچه ها را برای ورزش آماده کند و همچنین آنها را به عنوان بخشی از فیزیوتراپی پیشرونده تنظیم کند.

هنگام استفاده از موم پارافین داغ برای اهداف درمانی رگ های خونی منبسط شده و گردش خون افزایش می یابد. گردش خون، اکسیژن را به سلول های منطقه آسیب دیده وارد می کند و به از بین بردن مواد زائدی که باعث درد در عضلات می شوند کمک می کند.

با این روش آستانه درد کاهش یافته و عضلات شل و انعطاف پذیرتر می شوند، که به شما کمک می کند تا با فیزیوتراپی مناسب دامنه حرکتی وسیع تری داشته باشید. توجه داشته باشید که استفاده از موم پارافین برای اهداف درمانی به چندین لایه نیاز دارد. هرچه لایه ها بیشتر باشند، گرما به عضلات، مفاصل و تاندون ها عمیق تر می شود. هشت لایه یا بیشتر موم برای این درمان توصیه می شود.

از نظر شیمیایی، پارافین دارای مولکول های بزرگی است که روی سطح پوست باقی می مانند و سدی ایجاد می کنند که رطوبت را به دام می اندازد، گردش خون را افزایش می دهد و پوست را با روغن های خود تغذیه می کند، به همین دلیل در مرطوب سازی بسیار موثر است.

شاید از خود بپرسید که آیا موم پارافین تا حدی مانند موم مو زدایی است، اما جواب منفی است، موم پارافین هیچ شباهتی به موم مو زدایی ندارد. موم پارافین به مو نمی چسبد و نمی توان از آن به همان روشی استفاده کرد که شما می توانید از هر محصول مو زدایی استفاده کنید

یک مزیت اضافی در درمان موم پارافین مرطوب سازی و ترمیم پوست ترک خورده و دهیدراته است. این سرویس در سالن های آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً روی دست، پا، آرنج و صورت استفاده می شود. به این ترتیب موم پارافین پوست را صاف می کند.

گرمای موجود در موم، رگهای خونی را منبسط کرده و گردش خون افزایش می یابد و غدد اکرین، که عرق تولید می کنند و غدد چربی که سبوم تولید می کنند را فعال می کند در نتیجه این فرآیند سموم و آلودگی های منافذ پوست دفع می شوند که نتیجه آن درخشندگی پوست است.

معمولاً قبل از درمان با موم پارافین یک مرطوب کننده خوب استفاده می شود تا گرما باعث آبرسانی به لایه های عمیق پوست شود. مناطقی که با پارافین تحت درمان قرار گرفته اند، هیدراته تر و نرم تر می شوند.استفاده آرایشی از پارافین به لایه های کمتری احتیاج دارد: در این مورد بین سه تا ده لایه استفاده می شود که به میزان خشکی آن محل بستگی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>