اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارافین

بیشتر شمع های جدید از موم پارافین ساخته می شوند. این نوع موم به عنوان محصول جانبی از تولید بنزین به دست می آید. یک مطالعه در سال 2009 نشان داد که سوزاندن موم پارافین مواد شیمیایی بالقوه خطرناکی مانند تولوئن را آزاد می کند. محققان دریافتند که سطح مواد شیمیایی آزاد شده توسط هر نوع شمع بسیار کمتر از مقداری است که باعث مشکلات سلامتی انسان می شود.

در حال حاضر، هیچ دلیل قطعی مبنی بر آسیب رساندن موم شمع به سلامتی شما وجود ندارد. با این حال اگر نگران اثرات منفی احتمالی برای سلامتی خود هستید می توانید از شمع های ساخته شده از موم سویا یا سایر موم های گیاهی استفاده کنید.

چرا پارافین جامد برای سلامتی مضر است؟

امروزه بیشتر شمع ها از موم پارافین ساخته شده است که هنگام سوختن بنزن و تولوئن را تولید می کنند که بسیار سمی هستند (هر دو ماده سرطان زا شناخته شده است). در واقع، سموم آزاد شده از شمع های پارافین همانند سموم موجود در بخارات سوخت دیزل هستند که با آسم و سرطان ریه ارتباط مستقیم دارند.

تأثیر پارافین در محیط زیست نیز باید مورد توجه قرار گیرد. نفت خام که منشا موم پارافین می باشد، بسیار ناپایدار قلمداد می شود و یک منبع تجدید ناپذیر است. این امر همچنین باعث بسیاری از بلایای زیست محیطی، نشت نفت، آسیب به زیستگاه های طبیعی و تغییرات آب و هوایی شده است.

چرا باید از پارافین کمتر استفاده کرد؟

پارافین یک محصول جانبی از صنعت پتروشیمی است، به این معنی که تولید آن نه پایدار است و نه سازگار با محیط زیست. این ماده باید به شدت با سفید کننده و سایر مواد شیمیایی خالص تصفیه شود که دقیقاً برای محیط زیست مضر و آسیب رسان می باشد.

پارافین به خودی خود ماده ای چرب با بوی نامطبوع است و استفاده از آن چندان مطبوع نخواهد بود. از این رو تولید کنندگان مواد نگهدارنده، خوشبو کننده ها و مواد شیمیایی حاوی عطر را به پارافین اضافه می کنند تا از آن استفاده شود و این مواد اضافی می توانند باعث تحریک پوست حساس شوند.

حتی بدون اضافه کردن مواد دیگر، پارافین گاهی اوقات به خودی خود باعث تحریک و التهاب می شود. این ماده یک سد انسداد (ضد آب) بر روی پوست است به این معنی که می تواند منافذ پوست را مسدود کرده و باعث مشکلاتی برای پوست چرب یا پوست مستعد به آکنه شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>