اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسید

بازار کاربرد و خرید اسید آکریلیک طی سالها رشد بسیار زیادی کرده است، زیرا استفاده از این ماده شیمیایی در بخشهای مختلف از محصولات آرایشی مانند لاک ناخن اکریلیک گرفته تا صنایع شیمیایی افزایش یافته است.

استفاده از اسید اکریلیک همچنین با بحث های مختلفی روبرو شده است زیرا آژانس های بهداشتی در ایالات متحده استفاده از آن را در محصولات مختلف مورد بررسی دقیق قرار داده اند.به طور سنتی از این اسید به عنوان ماده اولیه در تهیه صنعتی استرهای اکریلیک استفاده می شود.

این استرها مانند متیل اکریلات، اتیل اکریلات و غیره برای تهیه رزین های پایه حلال مورد استفاده قرار می گرفتند، اما به دلیل نگرانی های زیست محیطی، تولید آنها متوقف شد. پس از مدتی تولید کنندگان، اکریلیک های پایه آب را ساختن که در پوشش های خانگی و در محصولات مختلف دیگر مانند نقاشی، کاغذ، چسب و جلا، استفاده زیادی پیدا کرده است.

کاربردهای اصلی آکریلیک اسید کدامند؟

دو کاربرد اصلی آکریلیک اسید شامل کاربرد به عنوان واسطه شیمیایی در تولید استرها و رزین های اکریلیک شامل اکریلات اتیل، آکریلات بوتیل، آکریلات متیل و آکریلات 2 اتیل هگزیل است که سپس پلیمری می شوند و در فرمولاسیون رنگ، پوشش، پارچه، چسب، جلا و پلاستیک استفاده می شوند. مثلا از متیل اکریلات در تولید ویتامین B1 استفاده می شود.

دومین کاربرد مهم اسید اکریلیک در سنتز پلی اکریلیک اسید به عنوان ماده اولیه می باشد. این پلیمرها از نوع پلی اکریلات های پیوند عرضی می باشند و بسیار جذب کننده هستند و توانایی جذب و حفظ آب را بیش از صد برابر وزن خودشان دارد. بیشترین کاربرد پلی اکریلیک اسید تهیه پوشک و محصولات بهداشتی زنانه است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>