اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم

اگرچه این ترکیب از طرف FDA به عنوان یک افزودنی غذایی بی خطر (GRAS) در نظر گرفته می شود. با این حال، این ترکیب با اختلال بیش فعالی مرتبط است. همچنین، هنگامی که بنزوات با اسید اسکوربیک در نوشابه های گازدار گازدار ترکیب می شود، بنزن را تولید می کند که یک ماده سرطان زا قوی است. این ماده همچنین ممکن است در صورت استفاده دارویی برای نوزادان کم وزن، مشکل ایجاد کند.

با توجه به استفاده از آن به عنوان سموم دفع آفات و محصولات تمیز کننده خانگی این ماده توسط EPA به عنوان یک ماده خطرناک در نظر گرفته نمی شود. تحقیقات اخیر نشان می دهد که این ترکیب ممکن است برای سیستم قلبی -عروقی، خون، دستگاه گوارش، کبد، کلیه، سیستم عصبی و پوست و اندام های حسی یک ماده مسمومیت زا باشد، اما داده های سم شناسی وجود ندارد.

طبق گزارش انستیتوی ملی ایمنی و بهداشت شغلی تنفس این ترکیب می تواند علائم تنفسی مانند سرفه ایجاد کند. تماس با چشم می تواند منجر به قرمزی شود و تماس پوست ممکن است باعث بثورات برگشت پذیر شود. همچنین، مصرف این ماده می تواند باعث حالت تهوع، استفراغ و درد شکم شود. با توجه به این نگرانی ها، از اقدامات پیشگیرانه مانند محافظت از پوست و چشم و جلوگیری از استنشاق گرد و غبار استفاده کنید.

سدیم بنزوات ماده شیمیایی پرکاربردی است که به سختی می توان از آن اجتناب کرد، اما محصولاتی وجود دارند که حاوی این نگهدارنده مصنوعی نیستند. در عوض، آنها از مواد نگهدارنده طبیعی استخراج شده از گیاهانی مانند رزماری، آویشن و کاملیا سیننسیس (گیاهی که چای سبز از آن ساخته می شود) استفاده می کنند.

مواد نگهدارنده استخراج شده از منابع طبیعی دیگر، مانند میکروارگانیسم ها و حیوانات، گزینه دیگری است که به عنوان جایگزین توصیه شده است. بنابراین، اگر می خواهید در معرض این ماده شیمیایی ساخته شده توسط انسان قرار نگیرید، قطعاً گزینه های سبزتری وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>