اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نفت

به دلیل کیفیت پایین این سوخت هنگام سوختن به ویژه برای سلامتی انسان مضر است و باعث بیماری های جدی و مرگ می شود. آلودگی هوای ناشی از صنعت حمل و نقل سالانه باعث 400000 مرگ زودرس در اثر سرطان ریه و بیماری های قلبی عروقی و همچنین 14 میلیون مورد آسم در کودکان می شود.

حتی پس از وضع قوانین استفاده از سوخت پاک تر در سال 2020، آلودگی هوا ناشی از حمل و نقل هنوز هم حدود 250، 000 مرگ در هر سال و حدود 6.4 میلیون مورد آسم در کودکان است.کشورهای آسیب دیده از آلودگی هوا ناشی از کشتی ها شامل چین، ژاپن، انگلیس، اندونزی و آلمان هستند. در سال 2015، آلودگی هوای ناشی از این سوخت به دلیل استفاده در فرآیند حمل و نقل تجاری باعث مرگ 20520 نفر در چین، 4019 نفر در ژاپن و 3192 نفر در انگلیس شد.

طبق مطالعه ICCT، کشورهایی که در مسیرهای اصلی حمل و نقل قرار دارند به ویژه در معرض خطر قرار دارند و می توانند درصد بالایی از مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا در بخش حمل و نقل را متحمل شوند. در تایوان 70٪ از کل مرگ و میرها در سال 2015 ناشی از آلودگی هوا بود و پس از آن مراکش با 51٪، مالزی و ژاپن هر دو با 41٪، ویتنام با 39٪ و انگلیس با 38٪ قرار دارد.

علاوه بر حمل و نقل تجاری، کشتی های تفریحی نیز مقادیر زیادی آلودگی هوا منتشر می کنند و به سلامت مردم آسیب می رسانند. لازم به ذکر است که کشتی های بزرگ ترین شرکت مسافرتی، کارناوال، ده برابر بیشتر از کل اتومبیل های اروپا دی اکسید گوگرد منتشر می کنند.

CCAI و CII دو شاخصی هستند که کیفیت اشتعال نفت کوره باقیمانده را توصیف می کنند و CCAI مخصوصاً برای سوخت های دریایی محاسبه می شود. با وجود این، با توجه به اینکه موتورهای دریایی برای استفاده از ویسکوزیته های مختلف سوخت طراحی شده اند، سوخت های دریایی با حداکثر ویسکوزیته نیز همچنان در بازارهای بین المللی خریدار دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>