اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

Yarden Gross مدیر عامل شرکت Orca AI گفت: ما به این نتیجه رسیده‌ایم علی‌رغم پیشرفت‌های تکنولوژی که برای سایر وسایل حمل‌و‌نقل طراحی شده است، صنعت حمل‌و‌نقل دریایی هنوز به آن مرحله از پیشرفت نرسیده است.

به همین جهت دنیای فناوری در‌صدد است سیستمی طراحی کند تا در نهایت به کشتی‌های خودران منتهی شود و تا کنون گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شده است. اما به نظر می‌رسد که جامعه دریایی هنوز آن آمادگی را برای استفاده از کشتی‌های خودران ندارد.

وی یاد‌آور شد: هنوز در حال تجزیه و تحلیل همه موارد هستیم تا یک راه حل امیدوار‌کننده بیابیم. به گفته وی علی‌رغم اینکه سالانه 3000 حادثه دریایی رخ می‌دهد که بیش از 75 درصد آن به علت اشتباهات انسانی است، با این حال مالکان کشتی نقش انسان برای ناوبری دریایی را برگ برنده‌ای برای جبران خطاهای پرهزینه می‌دانند.

Yarden Gross اضافه کرد: سیستم عملیات خودران در حال حاضر بر روی بسیاری از خودروها آزمایش شده و جواب مثبتی داده است به همین جهت سیستم هوش مصنوعی می‌تواند در کشتی‌ها با هر اندازه‌ای مورد استفاده قرار گیرد و در این ارتباط چالش‌های هزینه‌ای نیز مورد بررسی قرار گرفته است. وی در نهایت خاطر نشان کرد: استفاده از هوش مصنوعی در کشتی‌ها به نفع مالکان خواهد شد و به مرور زمان گرایش آن‌ها به چنین سیستم‌هایی را اثبات خواهد کرد و آنان به هوش مصنوعی اعتماد لازم را می‌کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>