اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

استفاده از داروهای حاوی سیتریک اسید و تری سدیم سیترات:
تری سدیم سیترات به عنوان یکی از نمکهای اسید سیتریک است.نمکهای سیترات طعم شور مایل به ترش دارند و کلا این ماده یه قلیایی ملایم است. در صنعت غذایی به عنوان طعم دهنده برای مواد غذائی استفاده می شود.

شیمی8

این ماده در کنار اسیدهای ضعیف به عنوان یه اسید زوج و به عنوان بافر استفاده می شود. محلول 5گرم در 100 سی سی آب آن ‚ پی اچ بین 7.5 تا 9 دارد.

کاربردهای پزشکی:
در پزشکی از این ماده برای کم کردن اسیدیته ادرار استفاده می شود.که این کمک می کند تا کلیه ها از اسیدیته ادرار خلاص شوند. در غیر اینصورت ممکن است منجر به نقرس یا سنگ کلیه شود.

این طبابت می تواند به بهبود بیماری کلیه ها کمک کند.سیتریک اسید و نمکهای سیترات و پتاسیم به دسته ایی از داروها اطلاق می شود که قلیایی کننده ادرار هستند.به دلیل این شرایط نیاز است که شما ورودی پتاسیم و سدیم بدنتان را کنترل کنید. و این بستگی به پزشک دارد که چقدر برای برای بیماری شما سدیم و پتاسیم تجویز کند.

ظرفهای مایع دارو را قبل از هردوز استفاده به شدت تکان دهید. اگراز راه دهان و خوردنی این دارو را استفاده می کنید 4بار در روز یا بسته به تجویز پزشکتان مصرف کنید.

برای جلوگیری از اسهال و ناراحتی های معده هر دوز مصرفی را بعد از غذا میل کنید. یا با 120تا 140میلی لیتر آب سرد یا آب میوه مخلوط کنید و بعد آن میل کنید یا توصیه پزشکتان را در این مورد به کار گیرید.

سرد کردن فرم مایع این ماده ممکن است طعم آن را برای نوشیدن بهترکند. مقدار زیادی آب یا نوشیدنی بعد از خوردن این دارو ‚ بیاشامید مگر اینکه توصیه پزشک چیزی غیر از این باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>