اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم بنزوات:
سدیم بنزوات ماده ای با فرمول شیمیایی C6H5NaO2است که به طور عمده در نگهدارنده های مواد غذایی استفاده می شود. سدیم بنزوات به آسانی می تواند در اثر واکنش سدیم هیدروکسید با اسید بنزوییک تولید شود. بنزوات سدیم نمک اسید بنزوییک است.

شیمی21

روش های تولید:
بنزوات سدیم از طریق خنثی سازی بنزوییک اسید تولید شود و در روش دیگر می تواند به وسیله اکسیداسیون جزئی تولوئن با اکسیژن تولید شود.

موجودیت سدیم بنزوات در طبیعت:
بنزوات سدیم به طور طبیعی یافت نمی شود ولی بنزوئیک اسید و استر های آن در بسیاری غذا ها یافت می شوند. میوه ها و سبزیجات همچون خانواده توت ها مانند: زغال اخته بنفش و زغال اخته قرمز) از منابع غنی بنزوات سدیم هستند.

منابع دیگر بنزوات سدیم شامل غذاهای دریایی همچون میگو و مواد غذایی لبنیاتی همچون شیر، پنیر و ماست هستند.

کمک های اولیه:
تنفس: هرگونه لباس را از تن شخص خارج کرده یا به حالت آزاد در آورید. شخص را در وضعیت آرام و راحت قرار دهید. شخص مسموم را به هوای تازه منتقل کنید. اگر نیاز است به شخص تنفس مصنوعی بدهید، اگر تنفس مشکل است به شخص اکسیژن وصل کنید.

تماس با پوستدر حالی که لباس ها و کفش آلوده را خارج می کنیدپوست بدن را به مدت حداقل 15 دقیقه شست وشو دهید.اگر خارش اجازه دهد توصیه های پزشکی را به کار گیرید.

تماس با چشم: چشم در معرض قرارنگرفته را محافطت کنید. چشم آلوده ذا به مدت حداقل 15 تا 20 دقیقه شست و شو دهید.هر گونه لنز را خارج کنید. در حالی که چشم را شست و شو می دهید پلک هارا بالا و پایین کنید. توصیه های پزشکی را به کار گیرید.

بلعیدن: هرگز شخص را وادار به استفراغ نکنید. دهان را پس از شست و شو با آب یا شیر رقیق کنید. بلافاصله توصیه های پزشکی را به کار گیرید.

نکات ایمنی:
محافظت دستگاه تنفسی: تحت شرایط نرمال استفاده، نیاز به هیچ محافظتی نیست.

محافظت پوست: در هنگام استفاده، از دستکشی استفاده کنید که از مواد غیرقابل نفوذ ساخته شده باشد و مقاوم به مواد باشد. بعد از استفاده، دستکش را مطابق با قوانین کاربردی از بین ببرید. در هنگام کار با مواد، لباس محافظت کننده بپوشید.

محافظت چشم: در هنکام کار عینک محافظت کننده بزنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>