اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

روش تولید آکریلیک اسید:
این ماده توسط اکسیداسیون پروپیلن تولید می شود. این فرآیند شامل دو بخش مختلف است.در اولین بخش پروپیلن به آکرولین تبدیل می شود.

شیمی13

در بخش دوم آکرولین به اسید اکریلیک تبدیل می شود.

CH2=CHCH3 + 3/2 O2 ————-> CH2=CHCO2H +H2O

روش های قدیمی تولید آکریلیک اسید:
به دلیل این که اسید آکریلیک و استایر های آن به طور تجاری از قدیم شناخته شده اند، بسیاری از روش ها توسعه داده شده اند. اما به دلیل اقتصادی و زیست محیطی، استفاده از بسیاری از این روش ها ممنوع شده است.

یک روش اولیه، هیدرو کاربوکسیلیت استیلن ( شیمی Reppe) بوده است. روشی که نیازمند کربونیل نیکل و فشار بالای مونو کسید کربن است.

روشهای جدید تولید:
اسید آکریلیک یک بار به وسیله هیدرولیز آکریلونیتریل تولید شده است. مواردی به وسیله آمونیوم شدن پروپن به وجود آمده اند اما به دلیل محصول فرعی آمونیوم، ممنوع شده اند چرا که باید دور ریخته شود.

پروپان یک ماده خام است که به صورت قابل توجهی ارزان تر از پروپیلن است، بنابراین یک مسیر جایگزین بررسی اکسیداسیون پروپان یک مرحله ای است.

برای تولید کربوکسیلینگ اتیلن به اسید اکریلیک، شرایط فشار بالای دی اکسید کربن به عنوان کاتالیزور اعمال می شود.

چگونه ذخیره و توزیع می شود؟
آکریلیک اسید را می توان به چند روش حمل کرد.در فولاد ضد زنگ یا کامیون های مخزن آلومینیومی یا تانکرهای راه آهن، بارگیرها و در درام های پلی اتیلن

در برابر گرما و نور خورشید حساس است و باید در یک فروشگاه شیمیایی خنک، خشک و تهویه مناسب که از تمام منابع احتراق آزاد است ذخیره شود. این با بازدارنده هایی که از پلیمریزاسیون خطرناک جلوگیری می شود، تامین می شود، زیرا می تواند ناپایدار باشد. نقطه فلاش این ماده 50 درجه سانتیگراد است و به همین ترتیب قابل اشتعال است.

کاربرد های اسید آکریلیک:
اسید اکریلیک هنگامی که با الکل واکنش می دهد، استر آن را تولید می کند. استرها و نمکهای اسید اکریلیک به طور کلی به عنوان آکریلات (یا پروپنونات) شناخته می شوند.

اسید اکریلیک و استرهای آن (برای تشکیل اسید پلی اکریلیک) یا سایر مونومرها (مانند آکریل آمید، آکریلونیتریل، ترکیبات وینیل، استایرن و بوتادین) به راحتی با پیوندهای دوگانه خود، تشکیل همو پلیمرها یا کو پلیمرهایی که در تولید استفاده می شوند، می دهند.که در پلاستیک های مختلف، پوشش ها، چسب ها، الاستومر ها، و همچنین کفپوش های کف و رنگ استفاده می شود.

اسید اکریلیک یک ترکیبی است که در بسیاری از صنایع مانند صنعت پوشاک، صنعت تصفیه آب یا صنعت نساجی استفاده می شود. انتظار می رود افزایش تولید آکریلیک اسید در نتیجه استفاده بیشتر از این محصول باشد. کاربرد های جدید آن از جمله محصولات مراقبت شخصی، مواد شوینده و … است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>