اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سدیم

صنعت شوینده ها بزرگ ترین مصرف کننده سدیم پربورات است. این ترکیب در صنایع شیمیایی و همچنین در صنعت نساجی نیز کاربرد دارد و کارایی آن می تواند در دماهای پایین با افزودن فعال کننده TAED افزایش یابد.این ترکیب شیمیایی به عنوان نگهدارنده در قطره چشم مصنوعی، در محصولات آرایشی و مراقبت های شخصی و در فرمولاسیون محصولات بدن و دست، مو استفاده می شود.

علاوه بر این سدیم پربورات می تواند به عنوان ماده افزودنی برای تجزیه هیدرولیک، به عنوان یک ماده افزودنی برای تولید باتری، سلول سوختی برای پرورش آبزیان (ماهی کشاورزی و پرورش میگو)، برای تولید سوخت کمکی و نیروی محرکه برای ماهواره ها و غیره استفاده شود.هنگامی که از این ماده در محصولات آرایشی و دارویی استفاده می شود، توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) و برای استفاده در تمیزکننده ها توسط آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) کنترل می شود.

پربورات سدیم یک ترکیب اکسید کننده و سمی بور است که از طریق هیدرولیز به پراکسید هیدروژن و بور تبدیل می شود. تحقیقات نشان داده است که بور به شکل اسید بوریک در مطالعات حیوانی عوارضی برای رشد و تولید مثل ایجاد می کند.این ترکیب قابل احتراق است و ممکن است باعث آتش سوزی شود. علاوه بر این، در صورت بلعیدن مضر است، در اثر استنشاق سمی است و باعث تحریک سیستم تنفسی می شود.

کاربرد این ماده فقط به موارد تمیز کننده محدود نمی شود و می توان آن را در داروها و مواد آرایشی نیز یافت. این ماده در برخی از خمیردندان های سفید کننده، پاک کننده های دندان مصنوعی، سفید کننده های مو، پاک کننده های زخم، محلول های لنز تماسی، قطره های چشمی و اشک مصنوعی استفاده می شود.

غلظت این ماده در محصولات مختلف متفاوت است به عنوان مثال مواد شوینده معمولی ممکن است حاوی 8 تا 15 درصد سدیم پربورات باشند در حالی که پودرهای شوینده ممکن است حاوی 10 تا 20 درصد از آن باشند. برخی از پودرهای سفید کننده اکسیژن ممکن است تا 80 درصد حاوی این ترکیب باشند!

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>