اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تیتانیم

آبکاری تیتانیوم مانند سایر روش های آبکاری به منظور ایجاد یک لایه از فلز تیتانیوم بر روی سایر فلزات انجام می شود. آبکاری تیتانیوم به معنای واقعی امکان پذیر نیست ولی می توان بر روی فلز تیتانیوم آبکاری انجام داد.

تیتانیوم، یک فلز نرم، خاکستری- نقره ای و دارای خواص بسیاری است که استفاده از آن را در صنعت هوافضا سودمند می کند. این ویژگی ها نقش آن را به عنوان ماده حیاتی برای ساخت هواپیماها، فضاپیماها، موشک ها و سایر تجهیزات هوافضا تقویت کرده است.

مواد مورد استفاده در صنعت هوافضا باید دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد باشد. آنها حتی در شرایط سخت هواپیما و فضاپیما نیز باید قوی و بادوام باشند. این فلزات همچنین باید نسبتاً سبک باشند زیرا کارایی هواپیما را افزایش می دهد.

با داشتن این خواص تیتانیوم به عنوان فلز برجسته مورد استفاده در صنعت هوافضا ظاهر شده است، زیرا هم قوی است و هم سبک و از نسبت قدرت به وزن بالایی برخوردار است. امروزه صنعت هوافضا یکی از بزرگ ترین خریداران آلیاژهای تیتانیوم و تیتانیوم در جهان است. در حقیقت، بخش هوافضا صنعت مدرن تیتانیوم را ایجاد کرد.

در حالی که تیتانیوم به خودی خود دارای ویژگی های قابل توجهی است که آن را قابل استفاده در ساخت و استفاده های صنعتی می کند، شرایطی وجود دارد که آبکاری روی آلیاژهای تیتانیوم و تیتانیوم مورد نیاز است. به طور کلی، اندود روی تیتانیوم می تواند به افزایش خواص موجود در فلز کمک کند و آن را حتی برای فرآیندهای ساخت و پرداخت فلز مفیدتر کند.

از دلایل اجرای فرآیند آبکاری تیتانیوم می توان به افزایش توانایی فلز در مقاومت در برابر خستگی سطح و خاصیت ضد فرسایش اشاره کرد. از روکش تیتانیوم همچنین می توان برای بهبود مقاومت در برابر خوردگی در محیط های اسیدی بسیار گرم، افزایش یا کاهش هدایت الکتریکی، انعکاس گرما، افزودن روانکاری و ترمیم و تغییر اندازه فلز در کاربردهای مختلف استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>