اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تیتانیم

تیتانیوم دارای ویژگی های مفید بسیاری است، اما این خواص کار با آن را نیز به چالش می کشد. زیرا یک فلز بسیار فعال است که باعث می شود آبکاری روی آن دشوار باشد. با این حال، انجام این کار می تواند بسیار سودمند باشد، بنابراین برخی شرکت ها فرایندی را برای آبکاری موثر فلزات مختلف روی بسترهای تیتانیوم برای استفاده در بخش هوا فضا ایجاد کرده اند.

مقاومت در برابر کشش و خستگی تیتانیوم برای مفید بودن آن در بخش هوا فضا بسیار مهم است. تیتانیوم با گرید تجاری دارای مقاومت کششی متوسط 63000 پوند در هر اینچ مربع (psi) است. مقاومت کششی تیتانیوم و آلیاژهای مختلف آن، از 20، 000 psi تا 200، 000 psi بسته به آلیاژ، متغیر است.

آلیاژهای تیتانیوم نیز اغلب دارای مقاومت خستگی بالایی هستند. پس از پرداخت سطح، مقاومت واقعی در برابر ضربه ایجاد می شود بنابراین استفاده از فرآیند پرداخت مناسب به دقت زیادی نیاز دارد تا از تمرکز فشار بر روی فلز جلوگیری کند.

در رابطه با روش آبکاری تیتانیوم به جزء روش تجاری پوشش تیتانیوم که حاصل رسوب فیزیکی بخار تیتانیوم است چیزی در دسترس نیست. این فرآیند بسیار پرهزینه است و در آن سطح فولاد با یک لایه تیتانیوم نازک برای بهبود مقاومت در برابر خوردگی در مقابل آب نمک یا اسیدها پوشش داده می شود.

ضخامت و ترکیب این لایه به ترتیب 50710 میلی متر و٪ Fe Ti-15-16 mol است و انتظار می رود مقاومت در برابر خوردگی این لایه آلیاژی غنی از تیتانیوم از فولاد بیشتر باشد. رسوب گالوانیکی یک روش بسیار ساده است که در آن الکترودهای آهن و تیتانیوم بدون استفاده از منبع تغذیه خارجی فقط در نمک های مذاب غوطه ور می شوند. بنابراین، توانایی روش پیشنهادی فعلی می تواند به منظور بهبود مقاومت در برابر خوردگی فولاد پیشنهاد شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>