اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نقره

شما می توانید انواع مختلفی از فلزات را آبکاری کنید اما نقره یکی از متداول ترین انواع فلزاتی است که برای این کار استفاده می شود. بسیاری از صنایع مختلف غالباً از آبکاری نقره استفاده می کنند - از جمله بخشهای خودرو، الکترونیک، ارتباطات از راه دور و بهداشت.

قبل از شروع فرآیند آبکاری، بسیار ضروری است که تمام تیمارهای حرارتی و مکانیکی لازم مانند فرم دهی، خم شدن، جوشکاری، لحیم کاری، ماشینکاری یا عملیات حرارتی را انجام دهید. غالباً، سازنده قبل از استفاده از آبکاری نقره، لایه ای از مس، نیکل یا هر دو را روی فلز انجام می دهد. همچنین ممکن است تمایل داشته باشید قبل از اندود نقره بر روی لایه زیرین، از پوشش ضد لک یا ضد خراش استفاده کنید.

هنگامی که از محصولات روکش نقره برای مصارف پزشکی استفاده می شود، برای اطمینان از کیفیت و ایمنی باید به الزامات سختگیرانه پایبند باشند. فرآیندهای آبکاری باید مطابق با الزامات و استانداردهای سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) صورت بگیرند. این مسئله عملکرد محصول و ایمنی بیمار را بهبود می بخشد.

همچنین ممکن است بخواهید برای اطمینان از مطابقت با تمام الزامات قابل استفاده، پوشش های دستگاه های پزشکی را تأیید کنید. برای اینکار سه نوع اصلی اعتبار سنجی وجود دارد:

صلاحیت نصب: IQ شواهدی ارائه می دهد که نصب تجهیزات مورد استفاده برای فرآیند آبکاری مطابق با مشخصات و توصیه های سازندگان است. این تأییدیه اطمینان از نصب صحیح تجهیزات در تأسیسات را فراهم می کند.

صلاحیت عملیاتی: OQ شواهدی را ارائه می دهد که نشان می دهد فرآیند تولیدی محصولی را ارائه می دهد که از تمام الزامات طراحی برخوردار است و این اطمینان را به شما می دهد که قطعات ارائه شده تمام مشخصات لازم را دارند.

صلاحیت عملکرد: PQ شواهدی را ارائه می دهد که نشان می دهد فرآیند محصولی تولید می کند که مطابق انتظار عمل خواهد کرد. این فرایند نیاز به تولید نتایج با کیفیت سازگار در میان تولیدکنندگان و اپراتورهای مختلف دارد. عملکرد سازگار به ویژه برای دستگاه های پزشکی بسیار مهم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>