اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اتانول

صنعت اتانول در زمینه اقتصادی کشورها و استراتژی های امنیت انرژی آنها نقش مهمی دارد. سهم این مشارکت در بازار جهانی بیش از 55 میلیارد دلار است. علاوه بر صنعت نسل اول سوخت های زیستی مبتنی بر غلات، چغندر و نیشکر (اتانول و بیودیزل)، در حال حاضر در سراسر دنیا سرمایه گذاری هایی برای تولید سوخت های زیستی نسل دوم (به عنوان مثال اتانول سلولزی) و مواد شیمیایی بیوشیمیایی (به عنوان مثال، فارنسن، پروپندیول) در حال انجام است.

بر اساس گزارش های بازار، مطالعات دانشگاهی و اطلاعات عمومی انجمن ها و شرکت های صنعتی، این کار تجارت پویای اتانول سلولزی را به عنوان یک گزینه مناسب برای افزایش تولید جهانی اتانول نشان می دهد. به دلیل کاربرد گسترده قیمت خرید و فروش اتانول صنعتی تقریبا بالاست و بازار خرید و فروش پر رونقی در سراسر دنیا دارد.

اتانول صنعتی الکل اتیلیک تقطیر شده (C2H5OH) است که به طور معمول دارای خلوص بالا است و برای مقاصدی به غیر از تولید نوشیدنی فروخته می شود. این ماده معمولاً به شکل الکل اتیلیک خالص، الکل کاملاً دناتوره شده، الکل مخصوص دناتوره شده و مخلوط های حلال اختصاصی فروخته می شود.

از الکل اتیلیک خالص به دلیل خاصیت ضدعفونی کننده، تمیز کننده و حلال در آزمایشگاه ها و صنایع استفاده می شود. بسیاری از داروها، محصولات غذایی، طعم دهنده ها و مواد آرایشی بدون آن تولید نمی شوند. این الکل برای پردازش واکسن ها، نوشیدنی ها، شربت، تنتور، مواد مغذی و ضد عفونی کننده ها و همچنین در ساخت داروها یی مانند کلروفرم، آتابرین و باربیتورات ها بسیار حیاتی است.

قیمت روز جهانی اتانول به پارامترهای مختلفی از جمله درجه خلوص و همچنین وزن بسته بندی بستگی دارد و در کشورهای مختلف به قیمت های مختلف خرید و فروش می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>