اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نقره

روش اصلی برای آبکاری نقره روش الکترولیتی است در این روش الکترولیت مورد استفاده حمام قلیایی دی سیانوآرژنات پتاسیم است که مقدار بیشتری سیانید پتاسیم و کربنات پتاسیم را به عنوان نمک هادی در خود دارد.

فرآیند آبکاری نقره الکترولیتی شامل رسوب یک پوشش نازک از نقره بر روی یک سطح رسانا است که این عمل از طریق عبور جریان از هر ماده ای در محلول الکترولیت حاصل می شود. پس از رسیدن به اندازه دلخواه از رسوب فلزی و پولیش نهایی می توانید فرآیند را قطع کنید.آبکاری نقره به 3 روش صورت می گیرد:

روش بشکه ای یا چرخشی

این روش آبکاری در بشکه های چرخان اتفاق می افتد در ابتدا موقعیت این بشکه ها به صورت افقی است و اتصال الکتریکی از طریق غلت خوردن قطعات و یک رسانای خارجی که به بشکه متصل است انجام می شود. یکی از عمده ترین مشکلات این روش غلت خوردن قطعات است که می تواند باعث شکستگی و آسیب دیدن قطعات ظریف شود.

روش آبکاری نقره چنگکی

این روش در کارگاه ها و برای قطعات بزرگ، سنگین و پیچیده صورت می گیرد که نمی توان از آبکاری بشکه ای برای آنها استفاده کرد. در این روش جریان الکتریکی را چنگک ها تامین می کنند و به قطعه مورد نظر انتقال می دهند تا آبکاری انجام شود.

معمولا جنس چنگک ها از سیم سنگی مسی است که به شکل مناسبی برای نگه داشتن قطعات درست شده است. قطعه کار در این روش بر روی قلاب و یا توسط کلیپس نگه داشته می شود و توسط روکش نقره عایق می شوند.

روش آبکاری نقره نواری

در این روش یک نوار ممتد که توسط یک قرقره کشیده می شود از داخل محلول آبکاری که در یک وان بزرگ قرار دارد، عبور می کند. سیم های بلند و نوار های فلزی را می توان از این طریق با نقره آبکاری کرد.

یکی از بزرگ ترین مزایای استفاده از خدمات آبکاری نقره نسبت به سایر آبکاری ها هزینه آن است. نقره در مقایسه با سایر فلزات گرانبها که معمولاً در آبکاری طلا، مس یا پلاتین استفاده می شود، فلزی بسیار مقرون به صرفه است و به شما این امکان را می دهد که با کسری از هزینه از محصول یا تجهیزات خود محافظت کنید.

همچنین، گزینه های بسیاری برای پرداخت پوشش نقره ای وجود دارد به این معنی که شما می توانید به محصول خود جلوه لوکس یا مات دهید و بدانید که محصول شما دارای جنبه تزئینی مناسبی است که علاوه بر محافظت از آن برای طول عمر محصول نیز کاربرد دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>